nina-ballerina Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Etter å ha prøvd å lage barn nr 2 i ca ett år nå, har jeg bestemt meg for å bli en "aktiv prøver" og har kjøpt inn et lite lager med el-tester og graviditetstester.. Pga av laaaaaaaaaaaaaaaaang syklus (46 dager) er det enda en uke til jeg kan begynne å teste etter el, og jeg begynner å bli veldig utålmodig! Hadde besøk av en venninne i går kveld, og vi kom inn på temaet.. Så forteller hun at hun tror kanskje hun har el akkurat da, for hun han antydning til menssmerter og hun trodde det var en stund til hun skulle ha TR enda.. (Som de fleste ikke-prøvere hadde hun ikke helt peilingen) Så jeg gir henne en tespinne i min CB digitale el-test, bare for morro skyld.. Og hva skjer??? Et klart utslag på eggløsning selvfølgelig.. Her har jeg ventet på el i lange tider, og har planlagt ned til timen jeg skal begynne testingen på, og her kommer hun uten å ha ofret en tanke på temaet og tester positivt med en gang... Jeg og vil!!!!! Synes det er litt urettferdig,,, Men det var gøy å se at den virket da, så jeg har begynt å glede meg til over neste helg da jeg skal teste etter el også. Håper jeg får samme utslag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå