T#3 Skrevet 18. oktober 2009 #1 Skrevet 18. oktober 2009 Testet positivt. Har hatt mistanke i flere dager. Men har hatt blødning to ganger siste uka, uten smerter. Veldig lite, og ganske mye slim.(Beklager detaljer!!!) Skal ringe lege for rekv. til UL. Greit å vite hva blødningene kommer av. Dette blir min tredje. Litt tidligere enn planlagt, men det gjør ingenting:) Har ikke hatt blødninger i mine tidligere svangerskap, så dette er nytt for meg. Noen som vil fortelle om sine opplevelser vedr. blødning i første trimester? Ønsker alle en fin dag! T#3
Elita:) Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 gratulerer:) Da jeg skulle ha min tredje, fikk jeg blødninger og trodde det var mensen. Men det var bare en kveld (ganske mye) så kom det ikke mer. Samme uke begynte jeg å bli kvalm og testet positivt. Måtte ha vært en festeblødning. Var glad etterpå at jeg ikke visste at jeg var gravid da, ellers hadde jeg nok blitt litt engstelig..
Ca85 Enihimmelen 09-Gutt 2010 Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Hei, Gratulerer så mye med den lille spiren.... Fant selv ut at jeg er gravid på onsdag (dagen etter IKM), og fikk en liten blødning på torsdag,ca 3 - 4 dråper friskt blod og på kvelden bare litt brunt utflod og så på fredag kom det ca 2 dråper friskt blod og resten av dagen litt brunt utflod, i går på lørdag var det bare lyst lyst brunt utflod og i dag ingen ting, vanlig hvit utflod.... Prøver å ikke tenke så mye på at noe galt siden jeg ikke har hatt vondt og at det kun har vært de "dråpene", men jeg har tatt blodprøve hos legen, og skal ditt igjen på mandag for å se om HCG har økt. Men, den urintesten jeg tok på onsdag, viste svakt posetivt etter ca 4 min, og så tok jeg en ny på lørdag, og den ble posetiv innen det første minutte og mye sterkere så det tyder jo på at hcg har økt.... Jeg hadde heller ikke noe blødning i det forrige svangerskapet så derfor er jeg "litt" engstelig nå men prøver å tenke posetivt... siden det ikke har kommet noe mere blod og jeg fortsatt har symtomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå