Gå til innhold

Rare, rare kroppen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 pp.. Om onsdagen kom det noen dråper blod på papiret, trodde alt håp var ute.. Men etter det har det ikke skjedd noe! Har utflod, men spotter ikke i det hele tatt.. IKM var torsdag/fredag.

Hva skjer a??

Regner med tanta er rett rundt hjørnet, men kjenner ingen tegn til det.. Confused!

Tanker, gode ord eller klapp på skuldera mottas med kjempetakk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj da :) Spennede!!! Har du testa??? Har enda ikke sett snurten til tanta enda. Hatt IKM idag. Negativ test i morges.

Håper virkelig det er din tur, du har venta lenge nok nå .

Skrevet

Ikke testet, men kommer til å bruke en billigtest imorgen.. Hvis ikke tr har kommet da.. Spennende ja, men tør ikke helt få forhåpninger.... Det skal ikke være lett! xSMILx

Unner deg virkelig en positiv test også, Carina, synes du fortjener ny spire nå.... Helst i går :)

Lykke, lykke til!

Skrevet

Første tanken som slår meg er festeblødning!! Har du testet?! :)

Skrevet

Jeg har to ganger hatt en liten blødning eller spottet litt rundt ikm og vært gravid:) Så er absolutt håp:)

Skrevet

Tusen takk for gode ord, jenter. Testet i dag jeg, men den var bleeendaahviit.. Ingen tvil....... Så nå synes jeg bare tanta kan komme...

Tvi tvi til dere! :)

Skrevet

Huff sp kjedelig. Ikke fått tanta idag heller.

Kan jo være at kroppen din skiller lite hcg i beg Happy ツ, krysser fingra for det.

Skrevet

Der kom tanta for fullt..... USJ! :o(

Vil, vil, vil..... Huff! Begynner seriøst å lure på om vi trenger hjelp til å få klaff jeg........ Må vel ta en legetur snart, og sjekke litt...... Småskummelt!

Hvordan går det med deg, Carina?

Skrevet

Nei så kjedelig da... Ikke sett snurten til tanta enda, går bare å venter på den for jeg har ingen symptomer på at jeg skal være gravid :/

Skrevet

Jeg og sambo hadde 11pp før det klaffet!:) Mistet dessverre i MA i august da jeg var 13+0, men nå har vi begynt å prøve igjen:) Om det ikke klaffer for dere neste pp, så kan dere jo kontakte legen og høre litt. Det er vel om man har prøvd i 1 år uten at det klaffer at man kan dra til legen for å sjekke saker og ting.. De 11pp var såååå lange, så skjønner godt hvordan du har det:/ Jeg hadde liksom gitt opp litt håpet, og tenkte at jeg sikkert måtte ringe legen snart. Den mnd vi ikke tenkte på å bli gravide, klaffet det!! Vi hadde spontan sex uten å tenke på baby og slikt. Mensen var jo 1 uke forsinket da jeg plutselig kom på at jeg kanskje skulle ta en test! Og den lyste jo gravid. Trodde ikke helt på det, så det ble til sammen 3 tester den dagen:P Ønsker dere masse lykke til, sender litt babystøv deres vei:)

Skrevet

Oi! Det var oppmuntrende å høre! Trist at det gikk som det gikk, føler med deg. Men takk så mye for at du sender litt håp og positive tanker min vei :)

Lykke til i tiden fremover, Carina og 1MA, prøver igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...