Gå til innhold

Da kom tanta på besøk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg sitter og sipper som ei litta jent unge.

Ikke det at jeg hadde mer forhåninger denne PP. Heller motsatt.

Likevel, mer lei meg enn jeg pleier.

Nå er det like før jeg ikke gidder mer, like før jeg ikke orker å bli skuffet en gang til.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sipper litt jeg også, tr dukket opp for n`te gang. Er utrolig utålmodig! Har prøvd siden MA i februar...har så lyst å få det til. Og så sier mannen at han kanskje må reise ut tidligere på jobb i Nordsjøen og da vil det ikke klaffe med neste el i det hele tatt! sipper litt for det også...;)

Håper du har din mann på lag i neste pp:)

Skrevet

Kjære deg hold ut, snart er det din tur! Her blir det også nok en pp, men frivillig sådan - måtte ha en timeout måned uten symptomjakt. Sender deg en stor trøsteklem

Skrevet

Takk for oppmuntringen.

Men jeg begynner å bli så utrolig sliten. Forventningene og spendingen som var i begynnelsen, er gått over til stress og mas.

Lurer nesten på om ikke jeg burde ta en pause mnd eller to.

Samtidig er det en liten stemme inni hodet mitt som stadig minner meg på at jeg er 34 og det er på tide jeg blir gravid igjen før jeg blir så veldig mye eldre.

Skrevet

Kjenner meg igjen og det var en av grunnene til at jeg droppet prøve denne ppen, selv med pergokur. Jeg er veldig sliten av prøvingen og har behov for en måned med litt annet innhold og fokus. Jeg håper det hjelper meg til klaff neste pp - kanskje reduserer det litt indre stress? Hva som hjelper for å redusere indre stress er individuelt, tenk over hva som kan passe for deg. Jeg fikk litt ro da jeg fikk tilbud om pergo, har du vært hos gyn? vil anbefale en skikkelig prat med gyn, det beroliget meg da jeg var motløs og tenkte at vi kanskje ikke får flere. Ta vare på deg selv, STOR klem

Skrevet

Skal til legen for å ta celle-prøver av livmorhalsen 2/11, og siden man da er inne på underlivet mitt, tenkte jeg at jeg skulle spørre om rekvisisjon til gynekolog i samme slengen.

Skrevet

HUFF, Ja det er kjedelig, kan ikke si annet en huff og huff. men stå på ikke gi opp, en dag så sitter den(neste mnd:)

Masse lykke til videre, sender en klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...