Gå til innhold

Hei alle sammen!

Anbefalte innlegg

Nå er det kjempelenge siden jeg pleide å skrive her inne. Før "bodde" jeg her, men etterhvert ble det mindre og mindre tid brukt her på forumet. Den lille jenta vår er 2 år gammel nå og tida går så fort.

Å få henne er det beste som har skjedd oss og hun er vårt store mirakel! Adopsjonssaken er endelig i orden også, så nå er vi begge foreldre både i praksis OG på papiret!

Jeg vet ikke om det lenger er noen av de samme her som for 2-3 år siden da jeg skrev som verst her jeg. Håper helst at de som vanket her da har fått sine etterlengtede barn og er like lykkelige som meg. Men noen er kanskje i gang med nr 2?

Til dere som er nye i dette vil jeg gi en link:

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/202430

Det er historien til et flott par som fikk barn like før meg og jeg tenkte at det kanskje kan være interessant å se for flere.

Hilsen fra planlegger-familien

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140830462-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så fint at alt står bra til med familien, og at adopsjonen er i orden!

Jeg husker planlegger-nicket ditt fra den første tiden jeg var her inne og vurderte om jeg skulle gå for denne måten å få barn på. Valget jeg tok resulterte i ei nydelig lita jente som nå er blitt 6,5 måned gammel :o) Som deg må jeg bare si at hun er det beste som har hendt meg!

Hei planlegger /min fineste skatt!

Fint å høre at dere har det bra. Jeg vanker heller ikke her lenger, men kikker innom av og til, særlig i det siste for vi er i gang med å planlegge nr 2. Vår første er også to år og absolutt det fineste i livet vårt!

Tenker dere på en til?

Hei! Deg husker jeg også! Så spennende at dere skal prøve på nr 2. Reiser man fortsatt til Danmark eller fungerer det med inseminasjon i Norge nå?

På en måte kjenner jeg av og til at jeg lengter litt etter en nr 2. Tiden med baby gikk så fort, jeg tenker litt på fordelene ved å vokse opp med søsken osv.

Men på den annen side så er livet så bra som det er akkurat nå og plassen i huset, økonomien og tiden tilsier at det beste er å nyte livet med det barnet vi har. Min "bedre halvdel" var dessuten tidlig ute med å få barn og har en voksen datter fra før og er veldig bestemt på at hun ikke ønsker flere barn. Hennes datter har forresten en liten på 2,5 år selv, så vi har en del å følge opp der også!

Annonse

Gratulerer til deg også, kjempefin liten gutt!

Planlegger-snuppa er i farta, hun skal på 2 års ktr i dag. Det blir veldig spennende, for hun er så flink til å prate.

Ellers er dagene travle nå, snuppa begynte i barnehage i høst og hun trives veldig godt. Var litt ekstra spent siden jeg var hjemme med henne så lenge, men hun er både trygg og sosial og liker seg veldig godt.

Hun har begynt på turn i høst, parti for de yngste hvor foreldrene er med og turner. Det er utrolig gøy og hun er kjempetøff i svart tights og leggvarmere!

Kos deg med lille Herman!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...