Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 noen som har erfaring me denne vognen? vurderer og kjøpe denne og lurer jo da på om dere som har den er fornøyde
It's all about me Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Knallfornøyd, ville aldri byttet den. Men nå triller ikke jeg lange turer på vinterføre, bare så det er sakt.
Style_hunter Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er også superfornøyd med Bugaboo. Spesielt sportsdelen er fantastisk:) Anbefales på det varmeste
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg likte den ikke. Den har mye positivt, men syns ikke den passer til norske forhold overhode. Det er forsåvidt en ting, det jeg faktisk likte minst var vinkelen på håndtaket. Det er ikke ergonomisk utformet, du får en slags knekk på håndleddet som gjør det vondt å trille lange turer. Vognen heller også lett over til den ene siden og de små hjulene henger seg fast i alt fra små hull i bakkent, til kanter etc. en gang holdt vogna på å stupe fremover. Heldigvis var ungen godt fastspent. Hadde denne en stund for så å selge den på finn. Godt det var god bruktvognpris på den. Ville absolutt ikke anbefale denne vogna (har hatt 11 andre og 4 barn, så litt å sammenligne med)
It's all about me Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Håndtaket er ekkelt til å starte med, men når en blir vant til det er det veldig god. Er fortauet veldig skjevt kan det være greit å låse forhjulene, da den kan dra litt til siden ja. Men dette er sjeldent et problem for meg. At de små hjulene har jeg opplevd at har hengt seg opp je, men når en er klar over det blir det en vane å kompesere automatisk. Det 100% perfekte vogna på alle områder finnes ikke, men Bugaboo er nære nok for meg.
Lykke X 4 Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Er den beste vogna ved siden av Mountain buggy Har ekstrem vogndilla og har hatt et tosifret antall vogner, dette er min favoritt Barnevognguiden.no har mange brukererfaringer på vognen. Og den var nylig best i test på klikk.no
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Fornøyd med min også...-09modell,men nå er jeg lei.Så du kan gjerne få kjøpt min m kvitering og ekstra trekk og pose+ vinterjul for 6000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå