❤lille stjerne❤ Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Jenta mi fylte 2 år i slutten av september, men jeg har ikke innsett før i dag at jeg nå hører til her! Tida flyr så fort synes jeg. Før syntes jeg at 2-3 åringer var kjempestore og det var så lenge til jeg skulle ha en så stor unge. Men neida, et svisj senere så sitter jeg her med ei lite berte med bustete hår, egne meninger og lopper i blodet samt 6 kasser med klær hun har vokst fra, en sprinkelseng jeg ikke vet hvor vi skal gjøre av og skapet fullt av parkdresser og cherroxer! Å få barn er det beste jeg har gjort i hele mitt liv, og det blir bare bedre og bedre med tida. Selvom det også blir mer og mer krevende. Jeg er ikke helt enig med de som sa til meg at det er så strevsomt med baby, alt blir lettere når de blir større. Babyen var helt grei den, bare den ble ammet, bysset og trillet. Skulle gitt mye for å bare kunne bysse litt når 2 åringen får en raptus i butikken eller nekter å gå et eneste skritt til halvveis til barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå