knerten09+ knerteline11 Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Dere som har hatt barna deres på minisats eller tilsvarende barnepass på treningssentre, hvor gamle var babyen når dere begynte med det og hvordan gikk det? Knerten er 3 mnd og jeg har lyst å komme igang med trening, men pappaen er ofte hjemme først rund 18.00 og da er jeg alt for trøtt til å tenke på trening. Men er veldig spent på hvordan småen reagerer på å være i barnepassen da han har en tendens til å være litt urolig. Minisats var visstnok for alle barn fra 6 uker og oppover, så de har jo erfaring med det, men er likevel litt skeptisk til å bruke det så tidlig.
HH72 Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Har ikke erfaring fra så tidlig alder, siden Mini var 7 mndr før jeg begynte å trene igjen(huff..). Men er kjempefornøyd m barnepassen-selv om dette selvsagt er litt personavhengig. Du kan jo spørre noen som bruker samme senter som deg?
Barbarella og froskebarna Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har hatt lillegutten på minisats fra han var 3 mnd, og jeg er kjempefornøyd. De stimulerer babyene bra med leker og lar dem veksle på rygg og mage og i vippestol, og de tar dem opp om de sutrer (noe jeg ikke trodde de gjorde - jeg trodde vi ble tilkalt med en gang det var noe...) så lenge det ikke er for bleieskift eller mat. Jeg var veldig spent på dette selv, siden lillegutt blir veldig fort urolig og utålmodig, men det går visst veldig bra. Det beste er jo selvfølgelig å time det slik at babyen kan sove imens du trener, men det lar seg jo ikke alltid gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå