kajfla Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 til jente 1 1/2 år... er tom for ideer hehe
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 hvilken prisklasse? Vi har kjøpt lekekjøkken til vesla vår (hun er 20 mnd nå), og ellers ønsker hun seg: ting til lekekjøkkenet duplo (helst dyrefigurer) Krinkelull-kjole og bukse lenestol
surremus Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Hehe, jeg er litt der selv.... Hva i all verden skal vi finne på i julepresang? Men det er ille da, at barna er knappe 2 år og "har alt"!
Lykkeli <3 Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Bøker!!! Det er STOR stas her. Og ull klær hvis jeg får bestemme:)
Mor Løvehjerte Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Det blir i hvert fall kjøpt babyakebrett her i huset. : )
Mary Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Her er vår ønskeliste så langt: Lenestol Maling (uten giftstoffer) Forkle med armer (til bruk når vi maler) babyakebrett Ullklær duplo Hadde vi ikke vært medlem av goboken hadde vi ønsket oss bøker også! ...kommer vel på mer etterhvert!
daydreamer Skrevet 22. oktober 2009 #7 Skrevet 22. oktober 2009 Vi har foreløpig satt dette på ønskelista til vår sønn på snart 1,5 år.... :-) Duplo Brio klovnen Ullklær Akebrett Bøker Røros ullpledd, (fint i vogna, på gulvet osv..... ) Nye vintersko Elektrisk tannbørste, mye morsommere med en som durer :-)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 23. oktober 2009 #8 Skrevet 23. oktober 2009 Jenta vår har 2-årsdag om knappe 3 uker, så bursdagsønsker og julegaveønsker går litt i ett i vårt tilfelle, men her er noe av det jeg har listet opp: -Bergans 12 l tursekk -Ullundertøy -Hjemmestrikket sett i ull -CD-spiller -Bilder til barnerommet -CD-plater -Duplo-lego -Tegnesaker -Baby born-dukke
Slæsh84 Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Jenta mi på 17mnd har jeg begynt å tenke litt å skrive opp.. Vi skal gi henne Hello Kitty bagvogn til jul Hun får IKEA sitt lekekjøkken av hennes søskenbarn som er jevngammel + mormor og morfar:) Utstyr til kjøkkenet hun får: Gryter,panner,tallerker,kopper,bestikk,skåler,kjøkkenredskaper ol. Bøker med og uten lyd Cd av Lisa Børud,Tv Jarle Dvd: Post mann pat,Sauen Sean,Emil,Pippi,Askepot,Snehvit ol Klær: I ull, Nøstebarnas sparkebukse og nattdrakt, ellers generellt andre klær. Perlebrett + perler(Store "perler") ("barnehage perler som jeg kalle det") Noas Ark (med lyd) Tripp Trapp stol fra Stokke Dukkeklær,utsyr ol.. Hb dere finner ut av det:)
Prinsessemamma x 2 Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Vi kommer til å kjøpe lekekjøkken og cd- spiller til jenta vår. Eller ønsker vi oss fra familien: - Bøker - Lydbøker - Cd`er - Ski - Seng - Ullklær - Saccosekk - Tripp-trapp-stol - Penger på kontoen hennes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå