Gå til innhold

Dumme magemuskler..:-(

Anbefalte innlegg

Ja, som tobarnsmor merker jeg at denna magen ikke strammer seg som den skal. Kanskje spiller alderen også litt inn?

Jeg føler magemusklene ikke gjør som jeg vil og strammer seg opp av seg selv... Synes fortsatt det ligger litt slapp mage igjen. Det har ikke med vekta å gjøre, for vekta viser -4 i forhold til før jeg ble gravid og da var jeg normalvektig...

Nei, det er vel litt trening som skal til, men så var det det med motivasjon. Noen som har gode tips her? Eller ble dere stramme og fine helt plutselig? ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140829368-dumme-magemuskler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha!!! "Stramme og fine helt plutselig.." Nei her er det ingenting som er hverken stramt eller fint skal jeg si deg ;o)

Er fortsatt på +8 kg i tillegg til at jeg hadde to for mye før jeg ble gravid siden jeg slutta å røyke, så egentlig +10 da. Eneste jeg gjør er å gå turer nesten hver dag, også hender det jeg "trener" litt med wii fit. Prøver å stramme magen mens jeg går for å få brukt magemusklene litt også. Må få slengt meg på no mer organisert trening etterhvert, men er så pes å komme igang :oP

hehe magen er vel ikke stram her helle.... men har hørt at man skal vente med å trene magen(men husker jo ikke hvor lenge det var) men den skal inn på sitt vanlige etterhvert...

men kan jo ikke forvente noe annet når det har vært x antall ekstra kilo der, hehe.

Ja, man skal jo egentlig vente med å trene, men det er ikke snakk om tre måneder, så her burde man vel vært igang med et-eller-annet tenker jeg..;o)

Og ja, sålenge mageskinnet har strekt seg til uante dimensjoner, så er det vel ikke annet å vente...

Annonse

Jeg har det som deg..er nok ikke -4, men -2 iallefall.

Men kroppen har endret seg ja, litt mere både her og der. ;/ Jeg hadde keisersnitt og skulle derfor vente litt ekstra før jeg begynte og trene mage. Kjøpte meg kort på treningsstudio for ca. 3 uker siden. Det var skikkelig tungt(og vondt) å komme igang, men ser resultater. Er så heldig å ha et treningsstudio i gangavstand som tilbyr barnepass. Er ikke alle gangene jeg får trent så lenge, før jeg blir hentet av personalet men tror det er positivt med litt miljøforandring både for henne og meg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...