Treangel <3 Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Leste en plass at man ikke ville få mensen før man sluttet med progestan / progynova hvis man ikke ble gravid. Er det noen som vet noe om dette?
Astra71 - tvillingmor Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Hei Treangel! Det stemmer nok ikke helt - jeg har hatt 7 innsettinger, og 6 av gangene har jeg fått mensen mens jeg har gått på progestan. Progynova har jeg aldri brukt, men jeg kan tenke meg det fungerer på samme måte som Progestan?
Treangel <3 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2009 Da er progestan utelukket... men noen som har fått mensen mens de gikk på porgynova??
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Mener å ha lest at progynova holde mensen unna.
Treangel <3 Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2009 Nei så dumt... å jeg som hadde begynt å håpe at jeg er gravid siden ikke mensen har kommet enda.... men da er det sikkert bare progynovaen som holder mensen unna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå