Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Hei..mitt andre prøverørsforsøk gikk over til graviditet gitt og er i dag 5+3 har en sønn fra tidl. forhold som er 5 1/2 (ikke prøverør). mannen min har dårlig sædkvalitet men ingenting er "gæærnt" med meg hvis vi skal kalle det slk, har bært frem et friskt barn tidl. Jeg er bare så innmari nervøs....... brøt sammen i tårer i sted.. har ingen symptomer på at det skal gå galt, alt er som normalt.. t.o.m litt bekkensmerter etter en lang dag på jobb... men er så redd det skal gå gæærnt, for da er det om igjen med prøverør og det er en veldig psykisk belastning. Trodde det skulle gå fint med en positiv test, tok t.om en Hcg blodprøve som viste kjempegode tall.. men likevel greier jeg å dreie om gleden til negativt.... kan noen prate vett inn i meg? komme med noen positive ord? trenger det nå, mannen på jobb og jeg sitter her med mine tanker.. (dumme meg)
ellio Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Det kommer gå fint! Jag sitter også og funderer, har også mannen på jobb ikveld..Men intalar mig att allt er bra tills motsatsen er bevist Hvor er du fra? klem!
nr. tre er på vei:) Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Du må bare tenke at det går bra! Når du er positiv og glad overfører du gode viberasjoner til din lille spire. Men vet det er vanskelig, sitter hjemme alene med sambo på sjøen selv.Og hormoner i sitt eget liv for å si det sånn:S Lykke til!
konemor=) Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 hei=) uff ja, det er trasig å gå rundt og bekymre seg hele tiden! det gjør jeg og. det er ikke noe som tyder på at ting ikke er sånn det skal være her heller.tvert imot.men man gjør det alikevel... tror ikke det er en gravid som ikke bekymrer seg for å miste. jeg har prøvd lenge, hadde akkurat fått brev til ferten i porsgrunn når jeg satt der med positiv test=) det er så deilig å sleppe det! men er jo forferdelig bekymra for at noe skulle gå galt! det er veldig stor psykisk påkjenning å bruke så lang tid med å bli gravid.... og for ikke å snakke om å miste for så å prøve på nytt igjen. en blir jo så glad når testen endelig blir positiv. så begynner bekymringene å snike seg fram fra hver en krok=( jeg tror det beste er å ha tett oppfølging så en er så trygg en kan være. og så prøve å glede seg over det fantastiske som har skjedd!=) det er tross alt bedre å glede seg en gang for mye!! ønsker deg all hell og lykke videre!! dette går bra, og stå på!! mange klemmer=D
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2009 Tusen takk. det hjelper med varmende ord:) jeg gleder meg til å få gjort unna ultralyd.. så jeg kan faktisk se at det går bra.. skal dit den 3 nov. men som dere sier.. det går bra til det motsatte er bevist.. så dumt å ta sorgene på forskudd egentlig.... (!!!!) Jeg er fra Møre og Romsdal til deg som lurte på det Nok en gang takk for trøstende ørd. Klem
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Hei Emr82 Vi har litt til felles ser jeg. Jeg er 5+2 idag (faktisk 5+3 nå som klokka har passert midnatt) med mitt første prøverørsforsøk. Og - jeg skal til tidlig ul 2. november - nesten pålikt med deg! I tillegg sliter jeg også med endel negative tanker om hvordan dette skal gå....men - jeg tror det er viktig å fokusere positivt. Selv om jeg har 3SA bak meg, prøver jeg å tenke at det faktisk er mye større sjanse for at det går godt enn at det går galt når vi har kommet til 5+3 Du har i tillegg vist at du kan bære fram et barn tidligere, og du har alderen på din side - så dette er jeg HELT sikker på at går fint for deg, Emr82 :) Der har nok jeg et annet utgangspunkt - men jeg må jo bare tro at det kan gå godt likevel!!! Masse lykke til framover - krysser alt jeg har for deg :)
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2009 så bra at du har klart det på første forsøk da!! det er jo n bragd bare det tusen takk for de oppmuntrende /overbevisende ord trenger det i disse dager, føler meg av og til alene om dette, mannen min er der ja, men han har enklere for å glemme for han kjenner ikke sympt osv:) Mannfolk har det enkelt.. får ikke sagt det nok ;o) Det kommer til å gå fint for deg også! Skal krysse fingre tær for deg også lykke til.. få høre når du har vært på ultralyd da:) jeg satte inn to egg.. så jeg er litt spent på om det er fler;) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå