Gå til innhold

Gi meg styrke og energi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gjort rent i dag. Jeg er helt utslitt. Åssen ere mulig og være så sliten? Skulle nesten tru at jeg har jobba 16 timer i strekk. For sånn kjennes det ut. Var ikke sånn med første mann, så det her er jo helt nytt for meg.

Samtidig så kjeder jeg dritten av meg snart. Savner og være ute og ta noen øl med vennene mine. Føler meg ensom og forlatt. Ingen som vil henge med den kvalme, tykke jenta=/ Og de som er gravide sammens med meg de orker like lite som meg, så da sitter vi og kjeder oss hver for oss...

Noen andre som har det sånn også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt forferdelig sliten og det uten å vaske en gang... Tror det blir enda verre i helgene for da tillater jeg meg selv å slappe av. I ukene biter jeg tennene sammen og jobber, men gjør ikke noe som helst annet enn å ligge på sofaen om kvelden og hele helgen. Grusomt kjedelig og det begynner å bli tøft å holde det ut.

Skrevet

Samma här! Kjedeligt..har fortsatt ikke blitt ferdig med ryddingen hemma..men surfa på Internett orkar jag visst ;)

Men tror det er bra att vila?

Skrevet

Legg deg til å sov:P Jeg sov meg igjennom de tre første månedene sist gang! Og da kom jeg meg veldig til 2trimester:)

Du får hoppe på facebook/nettby/twitter trenden så har du folk å prate med... ble også poker avhengig når jeg var hjemme sist:P hehe.. (GRATIS poker på fbook:P)

Eller last ned alt du orker av serier og legg deg på senga:)

Gå deg noen turer ute,frisk luft er deilig og "trøttende". Føler du deg litt bedre også.. og ta noen situps før du legger deg, bare for følelsen sin skyld;)

Plag folk på med meldinger... jeg ble ordentlig god venn med mamma`n min jeg, hehe... og fikk igjen god kontakt med gamle skolevenninder!

Dette går så bra:) Du ruger på en liten en, som suger energien ut av deg.. Spis bra mat og ta noen vitaminpiller:) Og kos deg!! Slapp av:D

Støvet forsvinner dessverre ikke:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...