Gå til innhold

Tråd for oss med innsett 16/10. Håper vi er noen stykker..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg satt inn 2 fryse-egg i dag 17/10. Dette er alt jeg hadde igjen i fryseren etter mitt første ISCI-forsøk som var mislykket, hadde vært fantastisk om begge sitter så jeg slipper begynne hele prosessen om igjen. Jeg bor i Brussel, her setter de inn 2 egg fom. 2. forsøket, så det bør jo øke sjansene. Ulempen er jo at eggene blir raskere oppbrukt...

ok vel håper dette er gulleggene vi har satt inn denne uken, jeg har vel egentlig ikke så veldig mye tro på at det skal gå denne gangen heller men håper jo så helt klart.

Er ganske mye kvalm og trett men vet jo at det kun er medisinene som virker inn...

Hadde det bare vært noe annet :-)

Hvordan går det med dere andre?

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*ruger

Jeg tar 2xCrinone.

Ellers så begynner jeg med Fragmin umiddelbart dersom det viser seg at dette egget fester seg!

Ellers så føler jeg meg veeeeldig oppblåst og må tisse en del. Er også ganske så trøtt og kortere lunte kjenner jeg :P

Hei :)

Henger meg på her jeg.. satt inn 2 fryseegg på fredag 16/10 i Porsgrunn. Det ene var 6-delt og et som var 8-delt, og det er vel bra er det ikke? Håper på det hvertfall. Tar 2 proginova morgen og en kveld, crinone morgen og kveld. Er plaga av skikkelig hodepine, kvalmetokter og er trøtt.. men det er mye en tåler får å få forhåpentligvis oppnå drømmene :)

Jeg merker ingenting annerledes enn vanlig (tror jeg) men er jo bare på rugedag 1 jeg da... Gikk igang med fryseforsøk rett etter mislykket fersk-forsøk, og har gått nesten non-stop på medisiner siden slutten av august. Så kroppen har vel blitt vant til alle hormonene :-)

Når skal dere teste da? Jeg skal ta blodprøve 29.10, bare 12 rugedager totalt. Såvidt jeg har forstått er det fordi embryoene var 3 dager da de ble nedfryst.

Hei!

Hiver meg på her, jeg fikk satt inn 2 fryseegg torsdag 15/10.

Går på progynova,klexane og cyclogest.

Merker ikke noe særlig til symptomer enn litt kvalmetokter, men det er bare bivirkninger av medisinene, slik som med alle di andre forsøkene jeg har hadt.

Skal ta test hjemme den 28/10

Så gøy og se at vi er en gjeng her inne nå, jeg er nå på rugedag 4 og jeg er kvalm store deler av formiddagen og i dag begynte jeg og få verk i rygg og er skikkelig trøtt, dette er nok helt sikkert bivirkninger av medisinene men jeg håper jo at det er noe annet :-) allikavel om jeg vet det er alt for tidlig enda......

det er noen lange dager vi går i møte synes jeg he he

Hvordan går det med dere?

Jeg er på rugedag 7, og i går kjente jeg en svaak antydning til mensmurring i magen. Vet jo at det ikke behøver bety noe, men det samme skjedde på akkurat samme tidspunkt på forrige forsøk som var negativt, så nå er jeg redd det betyr at det ikke går denne gangen heller. Bortsett fra det har jeg ingen symptomer. 5 dager igjen til test...

Gjest Bjørnen Collargol*ruger

Nå har det blitt rd 8 og det går fortsatt ganske greit.

Har hatt fulle dager og tenkt (prøvd i det minste :P) minst mulig på hvordan det kjennes ut.

Jeg vet av erfaring at det ikke er noen vits i å lete etter symptomer hverken den ene eller annen vei.

På mine 2 forrige forsøk, var ting akkurat likedan. Første forsøket var negatvit og det andre positivt.... Den eneste forskjellen var vel egentlig at jeg begynte å blø 2 dager tidligere på det forsøket som viste seg å være positivt....

Nå er det over halvveis til testing og skal klare å holde ut! Tok en test på rd 6 for å se om el-sprøyta var ute av systemet, men det var den ikke. Fikk positivt på den, derfor vet jeg også at det ikke er noen vits i å begynne å teste på flere dager ennå....

Nei får holde ut litt lengre vel ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...