Gå til innhold

Vil dere høre min glad-historie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Jeg forteller jo uansett, så...)

Nevnte tidligere her inne at jeg fikk en blødning og ble sendt til ul samme dag. Alt var bra! Etter et par dager begynte det igjen, denne gangen litt friskt blod i tillegg til brunt slim og koagler.

Tenkte først at dette er sikkert greit... Men ga seg ikke. I tillegg var dette akkurat en slik blødning jeg hadde etter sist utskrapning etter MA. (blødde til og fra i et halvt år, før de tilslutt fant ut at det var rester igjen).

Fastlegen sendte meg til ny ul, og siden alle symptomer var forsvunnet, var jeg egentlig forberedt på det verste. Men der var det en aktiv mini-baby hvor alt sto bra til! Lykke! Dette var på torsdag, og i går slo kvalmen inn til tusen igjen også! (kvalm de første 5 mnd m førstemann, ser ut til at det har tenkt å fortsette denne gang også...)

13+4 i dag ifølge legen, så da kan jeg el forsiktig prøve meg hos 2. tri. Og ønske alle dere her inne masse masse lykke til videre! Vi sees :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra :) Hyggelig å høre en gladhistorie på en lørdag! Masse lykke til videre resten av svangerskapet : ) Vi kommer snart etter på 2.tri.

Skrevet

Det var hyggelig og lese=) Jeg kommer til tirsdag=)

Skrevet

Da sees vi på 2. trim :) Hadde ikke trodd jeg skulle komme dit denne gangen heller... Så nå må jeg kanskje snart senke skuldrene og nyte dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...