Gå til innhold

Hvor får jeg billigst Bugaboo Cameleon eller Brio Go?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brio Go er billigst. Bugaboo varierer i pris fordi det er fast pris i Europa og den følger euroen.

Jeg ville uten tvil valgt Brio Go. Vurderete begge to selv og gjorde masse research. Snakket med en barnevognekspert som solgte begge variantene. Tror hun var ærlig med meg, for hun anbefalte uten tvil Brio Go, og den var jo som sagt den billigste. Jeg betalte 8500 for bagvogn, sportsvogn og bilsete. Bugaboo kom først på markedet og ble så populær at de andre vogn merkene som bla Brio merket nedgang. Dermed laget de en egen variant av Bugaboo, der de hadde fikset på de klagene folk hadde ved Bugaboo. Brio Go er dermed et bedre verson av Bugaboo. Selv om begge to er bra vogner! Dessuten er Brio Go billigere, penere å se på og så har ikke annenhver person i Europa den (sånn som med Bugaboo). Noen argumenterer for Bugaboo fordi der går det ann å kjøpe vinterhjul, men har bare hørt at disse er tunge og dårlige, og Brio Go går like greit på snø som de fleste andre vogner i den varianten.

Takk for svar. Jeg er veldig usikker for hva jeg skal gå for. Bugabooen kan man jo få tak i brukt og dermed billigere. Brioen er såpass ny at det ikke er så mange som selger brukt. Siden jeg allerede har kjøpt èn vogn må jeg tenke litt på pengene:) Men har også lurt på om kanskje Brio Go holder lenger til barnet? Den virker å være litt lengre i ryggen på sportsvognsdelen.

Jeg har bugaboo og er kjempe fornøyd med den:-) Vi kjøpte den på babytrader.eu (nederlandsk nettbutikk) og mener vi sparte rundt 1500 kr. Var veldig greit å kjøpe der.

Som sagt er jeg veldig fornøyd, kunne ikke tenkt meg noen annen vogn. Er veldig glad i de små svingbare hjulene og den fungerer veldig bra med vinterhjulene når det er snø og for turer i skog og mark. Snuppa kunne bruke bagen lenge og sitter veldig fint i sportsvogndelen.

Brio go har jeg ingen erfaring med, men vet om noen som har hatt problemer med den på snøføre.

Bugabooen vant jo også en test nå.

http://www.klikk.no/foreldre/baby/article507977.ece

Annonse

Bugaboo er 56 cm lang i ryggen, dvs den er faktisk lengere enn MB/OTH :) Hvis du melder deg inn i Babyshop sin klubb kan du få 10 % på kjøpet ditt, dersom du ønsker kjøpe den i Norge.

Her kan du regne ut hva det vil koste å importere:

http://www.importalen.no/

gå for bugaboo uten tvil i din sjel!!

Brio go synes jeg ser jalla ut.... en skikkelig dårlig etterligning etter bugaboo.

Skal du først ha noe så synes jeg det skal være mercedesen, altså orginal Bugaboo!

Elsker vogna og kommer til å ta den med meg i grava :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...