fionaella Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 anne karin er et fint navn synes jeg og det er ikke mange som heter nå det så jeg på en statestikk
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Med all respekt for alt du er og står for; er det ikke på tide å lære seg, i en alder av 43, at jentenavn skrives i ett ord og statistikk ikke skrives med -e? Ellers er Anne Karin et helt fint navn.
fionaella Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2009 det bryr jeg meg ikke noe om bare det bilr forstått hva jeg mener FRU PIRKK
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Beklager, skal slutte... Men vurderer du Anne Karin selv? Vil du uttale Karin som Kar-in eller som Kariin? :-)
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Enig med kapabel. Det er en uting å slurve med språket! Det som KAN misforstås, det SKAL misforstås, sa min norsklærer. Små språkfeil kan få fatale følger. Jentenavnet er fint, det.
fionaella Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2009 ok ,jeg bekjenner mine synder så vel ikke godt nokk på det jeg hadde skrevet ;-)
Miranda C Skrevet 17. oktober 2009 #8 Skrevet 17. oktober 2009 Anne Karin er ikke så veldig fint syns jeg.. Enten Anne Karine eller Anne Karin (med uttale Kariin, ikke Anne Ka-rin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå