Gå til innhold

menssmerter etter el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får menssmerter til og fra, hadde positiv el test digital den 13 okt.

Driver jo selvfølgelig å kjenner etter, så kanskje det er normalt men at vanligvis ikke kjenner det til vanlig.

Hadde mye messmerter rundt el, men får det ennå, men det kommer og går..

Noen andre som har menssmerter kort tid etter el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to. Jeg hadde el 14. eller 15. og i dag har jeg skikkelig menssmerter. Jeg hadde det ikke rundt el da, så jeg grubler på om egget ikke slapp da likevel, men at det er det som skjer nå... Men du VET at du hadde el den 13.?

Enn om vi har vært heldig da, Aureca... :)) Krysser fingrene for oss :)

Skrevet

Samme her. Hadde EL 14 okt. og hadde en del menslignende smerter da. Det gikk så over, men i går igjen følte jeg mye rart der nede igjen. Akkurat som området rundt livmoren ble helt hardt og det gjorde skikkelig vondt på høyresiden. I dag har jeg også fått ømme bryster igjen. Merkelig.

Skrevet

Jeg vet jeg hadde el rundt den 13, altså positiv digital el test den 13, som beskrevet i bruksanvisning slippes egget i løpet av 24-36 timer, test var negativ den 14, hadde ikke tempstigning den 14 om morningen, men hadde den 15 om morningen. Trekker da en slutning at egget slapp den 14 en gang, temp stiger etter egget har sluppet.

Hadde mye murringer den 14, ble plaget av det. Nå i etterkant får jeg det i rykk og napp, ennå. I går hadde jeg migrene. Har lest om flere her inne som har hatt det og.

Skrevet

Slenger meg på her, jeg:) El den 14., masse murringer, kvalm og mye utflod siden torsdag, og migrene på fredag. Tror ikke migrene er et symptom, eller? Kanskje det er kroppens "reaksjon" :)) Ikke så kvalm idag.

Blir gøy å følge hverandre og skal se vi sitter med to streker hele gjengen om litt:))

Skrevet

Vi er jo en liten gjeng her med el rundt samme tid og som opplever det samme. Blir spennende å se ja, vanskelig å vente...Dere får skrive her om det plutselig kjenner ennå noe mer.

mensmurringer på meg i dag og, de blir enda sterkere når blæren er full, hva betyr det?

Skrevet

Hadde el.rundt den tiden og :) Kjenner ilinger fra hofta og ned i foten av og til og nå, milde mensmurringer (det siste er mest sannsynlig innbillt)

Skrevet

Spennende dette her :))

I dag har mensmurringene gitt seg her...

Skrevet

Spennende. Jeg kjenner ingen "rare" ting nå lenger jeg altså, men jeg har håpet likevel.

Skrevet

Fryser sånn jeg.. Har vært frostig i tre dager, men det er vel ikke noe gravid-symptom kanskje ;) hehehe! Symptomjeger? Nææææ ;)

Skrevet

Når jeg var gravid for et par mnd siden (SA) trodde jeg jeg hadde fått svineinfluensa, hehe, så kan være et tegn jo!

Dette er en spennede pp altså, statistisk skal jo noen av oss være gravid, så kan vi jo krysse fingrene og håpe vi alle er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...