Gå til innhold

BIM-treff i Fredrisktad - Katti onsdag 28/10 kl. 19.30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange blir vi? :)

1 med meg! (Vel..strengt talt 2 stk da..hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror som sagt ikke at jeg kan komme. Får se hvor lang den avtalte middagen drøyer ut ihvertfall

Skrevet

Jeg slenger meg med på treff om noen uker når kvalmen ar gitt seg.. er bare 10 uker enda så :) men er veldig interresert fremover :) kos dere ;)

Skrevet

jeg tror jeg blir med jeg=) Er ikke så langt på vei bare 12+2, men må bare komme meg ut. Også skal jeg rett ned på pingu etterpå og synge, så passer bra=) Jeg og minibolla kommer...Mulig har med en venninne eller 2 også.

Skrevet

Kom igjen da C&BƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ07+Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷMai2010❣! Bli med. Kanskje det hjelper og komme seg ut og preke med andre. Jeg sliter med kvalmen jeg også=)

Skrevet

Lurer på om jeg skal ta meg en tur jeg å:)

Skrevet

Blir det noe av æ?

Skrevet

Jeg rekker dessverre ikke på noen tur i kveld likevel, men neste gang kommer jeg hvertfall om det settes opp nytt treff og 2 uker :-)

Kos dere!

Skrevet

Jeg rekker dessverre ikke på noen tur i kveld likevel, men neste gang kommer jeg hvertfall om det settes opp nytt treff og 2 uker :-)

Kos dere!

Skrevet

Kos dere!

Skrevet

jeg rakk ikke jeg..Guttungen hadde brått feber...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...