Gå til innhold

Testing....noen som har opplevd dette og vært gravide???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet i dag klokka 7 i dag tidlig med quick respons. Testen så negativ ut, så jeg la meg til å sove, men da jeg våknet, og så på testen var den faktisk svaaaaaakt positiv. Plutselig fikk jeg et lite håp likevel, noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det maaaaaange som lurer seg selv med. Det står på pakka at man IKKE skal lese av resultatet senere enn 5(eller var det 10 min?), og det er desverre en grunn til det.

Vent heller noen dager du, så kan du heller ta en ny test :)

Skrevet

Ja, jeg har opplevd det med begge barna. Første gangen skulle jeg til og kaste testen, da jeg plutslig oppdaget at resultatet var forandret. Det var med samme test som deg. En kollega tok test på jobben, sa den var negativ. Så fortalte jeg min historie, og da måtte hun ut og skjekke en gang til....og jammen var den positiv da.

Skrevet

Virker som om dette kan gå begge veier, da:)

Da er det vel bare smøre seg med tålmodighet, og prøve en test til i morgen tidlig!!

Takker for svar:)

Skrevet

jeg har også opplevd d, så kan hende du er gravid ;) var heeeeeelt tidlig dette da, jeg testet noen dager før ikm

Skrevet

men for å påpeke dette som ble nevnt med at det står på testen at man ikke skal se på den etter de 5 eller 10 minuttene.... har hørt at det kun kan forandres fra positiv til negativ feilaktig og at den aldri vil kunne feilaktig forandre seg til positiv fordi testen trenger hcg i en eller annen grad for å slå ut... så selv om det er fy fy å se på testen etter så lang tid skal den ikke kunne vise positiv uten at du er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...