Gå til innhold

svininfluensavaksinen

LinnK87

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skeptisk til å ta den vaksinen siden legene er uenig og i tyskland anbefaler de ikke gravide å ta den. Så er jo eg forsatt usikker for tenk vis jeg får den ka skjer da....en forvirret og usikker på ka eg ska gjøre..

Jeg lurer på ka dere andre gravide tenker å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også fælt på det der. Vi har utbrudd på skolen hvor jeg jobber, om enn ikke i klassen jeg jobber.... Var innom legen min å spurte.. Hun var også ganske vag i sitt svar. Hun mente at de kjente vel ikke helt til bivirkningene, men i Norge skal vi gravide få vaksinen... Kjenner at jeg er litt skeptisk.....

Skrevet

Jeg skal ta vaksinen, det er farligere å få svineinflunsaen enn å ta vaksinen. Både fastlegen og legen min på sykehuset har rådet meg til å ta den. Tror ikke den vaksina er farlig i det hele tatt, og jeg velger å høre på hva legen min sier. De som vet best

Skrevet

Jeg er også veldig usikker. Søsteren til den komende far har fått S.I og vi er i regelmessig kontakt med dem.

Men så er leger meget uenige og man vet rett og slett ikke hvilken effekt vaksinen kan ha på fosteret.

Jeg ville egentlig vente til det kom en vaksine uten alle de tilsettningsstoffene, men nå vet jeg ikke når vi har d så nærmt i familien.

Har jo ikke lyst og skade barnet mitt, og d er mange som blir helt friske igjenn uten noen vaksine :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Heldigvis fikk jeg tatt vaksina før dette med uenighet i sveits osv kom fram i media:) prøver å la være å høre på media og all skremselspropaganda og valgte å stole på helsemyndighetene.

vanskelig valg,så skjønner dere er forvirret og usikre.

stol på dere selv,ikke hør på alt tullet og skremselspropagandaen:)

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...