Gå til innhold

når har dere termin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

23. mai er min menstermin. Pleier å bli flyttet litt frem av legen min, skal der i neste uke, men så flyttet tilbake til menstermin på UL, så går for den :-)

Skrevet

I følge terminkalkulator så er det 17 juni,skal til lege 7 desember så da får vi se hva han sier:)

Skrevet

21. mai:)

Skrevet

30 mai foreløpig. Det kommer til å gå fort!!

Skrevet

18. juni sier gyn før ultralyd. Men den blir sikkert flytta til 20. eller så tror jeg...

Skrevet

23.mai på meg, og holder meg til den frem til jeg skal på den ordinære ul'en :)

Skrevet

Jeg har 23 juni, tror den er ganske riktig siden jeg har hatt ivf:-)

Skrevet

Termin 20. mai ifølge siste ul... leeennge igjen.

Skrevet

17 mai iflg meg selv, 12 mai iflg legen, men jeg tror på min. Aldri i livet hatt syklus på 28 dager.

Skrevet

5 juni i følge meg selv, holder meg til den frem til UL

Skrevet

26. juni i følge terminkalkulatoren, og tiden går saaaakte...

Skrevet

30.mai hvis mensterminen stemmer :) (har litt uregelmessig mens og av og til lange sykluser..).

Skrevet

20. juni i følge mens. Men blir alltid flyttet "feil" vei og føder på overtid i tillegg så blir vel ikke 3 barnsmamma før langt ut i juli.

Går gravid i 10 mnd jeg :(

Skrevet

Beregnet her inne er 30.juni 2010. Men jeg tror det blir 9.juli. Får bare vente og se hva ultralyd sier ;-)

På første jenta mi fikk jeg 30/9, men fødte 8. På nr to fikk jeg 4/1, men fødte 6. Så alt kan skje :-)

Skrevet

21.Mai står det på mitt helsekort for gravide:)

Skrevet

29. mai=)

Skrevet

Heisann:)

Så heldig du er som har kommet så langt:) men bare lurte på en ting, du sier du har vært på UL 2 gang allerede, er det noen spesiell grunn til/ lege som har bestemt det eller har du bare bestilt det selv?

Jeg har ikke vært til lege eller nå enda, er 5+5 i dag, når bør man gå til lege, og når bør man ha frste UL når alt er bare bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...