MegSelv82 Skrevet 17. oktober 2009 #1 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er i uke 35 +1 i dag. Våknet ca kl 0545 av lillegutt som er 15 mnd som ville ha melk:-) Får ikke sove igjen. Er vel kanskje ikke bare meg, men ryggen er vondt, magen ustabil som bare det, bekkenet er vondt og kroppen urolig. Søvnen uteblir og jeg blir konstant sliten. Men men... hva kan man gjøre? Sitter her da, blir litt utolmodig med at di må komme snart!:-) He he, gleder meg noe enormt til guttene våre kommer ut, håper de helt friske, så er vi spent på hvordan de ser ut, hva slags temprament de har, og hvordan det i det heletatt er å ha tvillinger? Mange spm og tanker som kommer på morgenkvisten:-) Heldigvis er det meste kjøpt inn, sengen er redd opp... ligger to små dyner oppe i den lille sprinkelsengen. Så får vi ta det etterhvert om de vil ligge sammen eller om de roer seg bedre hver for seg. Men hvordan har dere andre det??? Hva finner dere på for å få ventetiden til å gå fort:-) Jeg får kontstant beskjed om å roe meg ned, hvile hvile, men syntes det er vanskelig. Da går jo tiden så sent... men så ender det jo da selvfølgelig at jeg angrer etterpå for da er jeg jo så sliten... så får jeg høre... hva var det jeg sa??? Er det ikke på tide at du bare hviler nå:-) hehe meg i et nøtteskall... Hvordan går det med magene deres da??? Jeg har nå en ganske så stor mage, ganske mye større enn den jeg hadde med førstemann... den står rett ut:-) Så når jeg mister noe på gulvet klarer jeg ikke å hente det opp igjen.. hehe føler meg som en gammel dame. Men er jo ikke så rart den er stor når det er to babyer der som veier ca 2500 hver seg og har dobbelt opp med det meste inni der... vel vel... vil hvertfall ønske dere alle lykke til!:-) Liker å lese hvordan andre tvillinggravide har det og ikke minst om dere som har født hvordan ting er for dere:-) Artig å lese litt om andre sine erfaringer:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140827464-sitter-her-tidlig-p%C3%A5-morgnenen-og-f%C3%A5r-ikke-sove-s%C3%A5-da-sp%C3%B8r-jeg-hvordan-har-dere-det-jenter-og-hvor-langt-er-dere-p%C3%A5-vei-n%C3%A5/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå