pippi_78 Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Er det nødvendigvis noe "galt" når man spotter i mange dager før mensen? Det siste året eller to har jeg spotta 2-5d før TR, men denne gangen ble det 7 dager med spotting...! Så begynner jo å lure på om det kan være noe som ikke er helt som det skal. Noen som vet noe om det eller har noen ideer?
*shehasmyheart* Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Hei:) Jeg har alltid spottet før mens. Men bare en dag eller to. Det står ganske mye om spotting eller lutealfasen på pernilleinfo. Hadde det vært meg, så hadde jeg kontaktet lege. Mener ikke skremme deg altså Men jeg hadde ikke orket så mange dager med usikkerhet, som det jo egentlig blir...? sikker på at det finnes noe som kan få orden på det. Hvis ikke du vil til lege, så prøv akupunktur! Det har hjulpet mange! Var en av de første tingene hun spurte meg om. Så det er en ting de kan hjelpe med. Vet du akkurat når du har eggløsning? For perioden mellom eggløsning og neste mens bør være over 10 dgr. Helst litt mer tror jeg... For at egget skal få sjans til å feste seg. Alt dette kan du finne ved å søke på lutealfase eller pernilleinfo. Dette ble litt rotete, men... Ønsker deg lykke til! Dette ordner seg:)
mammaentilgullet Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Kan noe gjøres hvis en har defekt lutealfase?
*shehasmyheart* Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Det kan det:) Mener å ha hørt at det finnes medisiner for å ordne opp. Men vet veldig mange som har fått hjelp av Akupunktør. Det kan de ordne:) Jeg har selv gått til akupunktur. For endel ting, og har hjulpet for meg:)
pippi_78 Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2009 Takk for svar. Tror jeg har en lutealfase på 12 dager, det burde jo være nok.. Bare litt bekymra for at det skulle være noe galt likevel.. Men skal snart til legen, så da får jeg kanskje noen flere svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå