Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #51 Skrevet 17. oktober 2009 Savner Cool (den orange), SweetMint og salte bomber (de i løsvekt)
Lilleleen Skrevet 17. oktober 2009 #52 Skrevet 17. oktober 2009 jeg savner : *Disney sjokoladen *Bugg *grønne vepsebol *Tyggis isen (rund og rosa, pinnen var en tyggis) Tips til dere som savner iser, det er en facebook side som heter gjenta gamle Diplom-is slagere hver sommer.meld dere inn der:o) Det finnes også en side for oss som vil ha bugg tilbake. Det hjalp med å få tropo tilbake og urge på store flasker, kanskje det er ett håp for andre ting også )
♥Madame_Mim♥ Skrevet 17. oktober 2009 #53 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg savner: * Isbre drops * Sure og salte føtter (finnes i noen få butikker) * De gode gammeldagse sure og salte hodeskallene (finnes noen få steder enda. de fleste steder har de en annen vond variant....) * Bugg i alle varianter * Appelsinsjokoladen. Vil ha den hele året ikke bare påske * 6 pakning tuttifrutti tyggis (klar plast) * de cola smokkene som var i TV-godteposen når jeg var liten * Det er en twist også jeg savner. en som var fylt. tror den het aprikos? Ja det tror jeg var den lange lista mi... hehe
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #54 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg savner rød stratos og BUGG!!! http://www.chronberg.com/chronberg/images/3d/bugg/bugg_div01.jpg (bilde av bugg!) Den appelsinsjokoladen som er formet som en appelsin er KUN i butikken rundt påsketider.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #55 Skrevet 17. oktober 2009 SOHO sjokoladen har nesten kommet tilbake nå. Den nye Freia melkesjokolade, med youghurt og bringebær.. Den smaker nesten det samme, bare med bringebær.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #56 Skrevet 17. oktober 2009 Dropspose med gule halvmåner som smakte syrlig. ÅÅÅ, savner de.
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #57 Skrevet 17. oktober 2009 Tull og tøys!!! Så den på Rema senest i forgårs!!! La merke til den for jeg tenkte på det selv her om dagen om den fantes enda....))
minni08 ♥ Skrevet 17. oktober 2009 #61 Skrevet 17. oktober 2009 noen hvite drops med champagne bruspulver inni:) mmmmmmmm! Var i smågodt hylla da jeg var lita. Footi isen til Diplom Is. salte lakrissnører
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #62 Skrevet 17. oktober 2009 Den nye yoghurtsjokoladen til Freia smaker ikke Soho, den smaker MØKK!
Tigerpote Skrevet 17. oktober 2009 #64 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg savner: Relax sjokolade (i mange ulike varianter) Colasaftis Colabug Sånne små syrlige drops som var pakket inn i papir og kostet 25 øre per stykk (oi, er jeg gammel?) De smakte også Cola. Jeg er visst veldig glad i ting som smaker Cola:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #65 Skrevet 17. oktober 2009 Unnskyld at jeg tok feil, Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷFlower☆power☆?mama?♥♥ Jeg har kun sett den rundt påsketider. SKYT MEG GJERNE!
Lilleleen Skrevet 17. oktober 2009 #66 Skrevet 17. oktober 2009 savner også den melkesjokoladen med peanøtter, husker ikke hva den heter. Men den er ett stort savn nå
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 17. oktober 2009 #67 Skrevet 17. oktober 2009 finner ikke werther's original lenger, og savner dem veldig!!!
TurboMaria Skrevet 17. oktober 2009 #69 Skrevet 17. oktober 2009 Werthers har de i hvertfall i Sverige. Tror de selger de i diverse kiosker her i Norge også
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #70 Skrevet 17. oktober 2009 Du mener ikke UFO'er? Jeg kjøper store mengder i Sverige når jeg er på harryhandel.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. oktober 2009 #72 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg savner salte bjørner . De som lager salte bjørner hadde også en blå/lilla eske med små runde kuler som var super salte ,husker ikke hva de het ,men jeg hadde helt dilla på de . Salte snører . Blå panda lakris
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2009 #73 Skrevet 17. oktober 2009 Trollbrus. En grønn brus de solgte da jeg var liten. Tror den smakte pære. Sånne små pakker med Fanta juice, med bringebærsmak.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 17. oktober 2009 #74 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg savner en sjokolade med en ku uttapå papiret med gras og blå himmel, men husker bare ikke hva sjokoladen hetter...Noen som husker hva jeg sankker om?? Sjokoladen var bare en liten sjokolade med mange firkanter;) Seriøst verdens beste sjokolade;) Eller mulig det bare er nostalgi, men jeg syntes den sjokoladen var verdens beste når jeg var barn;)
sørlandschips Skrevet 17. oktober 2009 #75 Skrevet 17. oktober 2009 Grus tyggis fingeris tom og jerry is isbre drops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå