Turbojenta og lillesøster Skrevet 16. oktober 2009 #1 Del Skrevet 16. oktober 2009 Nå skjønner jeg svært lite her, ser det er skrevet om tidligere men føler ikke jeg fikk helt svar på det jeg lurte på, så håper noen av dere snille damer her kan hjelpe meg litt Jeg lurer litt på Quinny freestyle XL, men ser at noen heter XL og noen heter 3XL. Er det noen som kan forklare meg akkurat hva som er forskjellen på disse to? Regner igrunn med at 3XL er større, men hva er det som event er større? Har hørt av folk jeg kjenner tidligere at vogna er veldig bred. Gjelder dette begge eller er 3XL bredere enn XL? Husker ikke om hun hadde 3XL men hun sa at det største minuset med vognen hennes var at hun ofte måtte gå på doble kasser, eller kasser beregnet for rullestol for i det heletatt å komme seg gjennom. På kiwi kom hun seg ikke inn den inngangsporten engang fordi vogna var for stor. Så på XL i butikken idag og fikk ikke følelsen av at den var så bred som jeg hadde trodd, men kan jo bare være jeg som har blinkset litt. Hadde vært flott med litt svar, gjerne om noen har erfaringer med bredde osv, da dette er det som bekymrer meg mest akkurat med denne! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140826854-quinny-freestyle-xl-og-3xl/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Del Skrevet 16. oktober 2009 Står ikke 3 tallet for 3 hjul tro? og at vognene er like brede? Det er vel kun hjulbredda so er bred på freestylen, selve sittedelen er vel nett og smal. Jeg synes de vognene er kjempestilig :-) Men det er stort sprik i hva folk synst om akkurat denne vogna Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140826854-quinny-freestyle-xl-og-3xl/#findComment-140827406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå