Gå til innhold

IKM

LillePersille88 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden min syklus varierer på mellom 28-32dager, har jeg IKM f.o.m. i dag til tirsdag. Dette blir noen spennende dager! Hadde litt mensmurringer i går, og var litt kvalm i dag. Pleier å være litt kvalm om kveldene til vanlig, men dette var om morgenen/dagen. Håper TR holder seg unna:D Men blir ikke skuffet om hun skulle komme, er jo bare 1pp etter MA i august.. Men håper!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TR har ennå ikke kommet:) Tester på mandag om hun ikke har kommet enda!! Skal i alle fall oppdatere om TR kommer, eller resultatet etter testen er tatt:P Kryss fingrer og tær for meg!!:) Ønsker dere alle ei fortsatt fin helg:)

Skrevet

Bare jeg som skriver her jo:P Hehe. Uansett, vil bare si at vi er på hytta i helgen. Tenkte å ta med gravitest, men jeg glemte det!!! Men det er kanskje like greit, større sjanse for å klare å holde seg unna testingen til mandag da!:P Noen som har tips om hvordan man kan klare å ikke teste for tidlig, til framtidige pp om det ikke klaffer denne gangen? Jeg kjenner det kribler i kroppen, er så nysgjerrig!! Er jeg, eller er jeg ikke??!!:) Åhh.. Spennende! Rart det der, hvor babysjuk man kan bli:)

Skrevet

Hei du :)

Mitt aller beste tips til ikke å teste for tidlig:

Ikke ha tester liggende! Her i gården er det i allefall ALTFOR fristende å teste hvis jeg vet det ligger tester klare til å brukes i skapet... De første pp "lovte" jeg meg selv at jeg skulle vente til dagen etter IKM, men sprakk hver måned fordi jeg kjøpte inn tester lang tid i forveien ;) Nå gir jeg ikke meg selv lov til å handle g-test før IKM, det funker faktisk for meg!

Blir jo nesten litt det samme som å handle lørdags-godtet før lørdag...Jeg er i allefall helt kronisk og klarer aldri å la være å åpne posen tidligere, hehe. Sånn er det med oss med lav selvdisiplin! ;)

Kos dere på hytta, håper du slipper å få en sur gammel tante på døra!

Skrevet

Takk for svar:) Har nok dessverre liggende ja, bestilte jo 20 på nettet da vi skulle begynne igjen! Lørdagsgodtet handler vi inn før helgen også, og blir som regel spist opp litt før selve dagen:P Jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skal teste før den 31. dagen i syklusen! Og det er på mandagen, leeeeenge til!! Var ikke så utålmodig da vi prøvde sist, prøvde som sagt i et eller annet innlegg i 11pp, og testet kun 2 ganger. Men etter av vi mistet har jeg blitt litt testoman.. Og vi er kun inn i den 1. ordentlige pp etter MA'en. Men vet at jeg ikke kommer til å teste i morgen når vi kommer hjem, for jeg er faktisk fast bestemt på å teste på morgenurin!:D

Har dere prøvd lenge?:)

Ønsker deg lykke til!:)

Skrevet

Så flink du er som greide å vente til mandagen likevel! :) Selv har jeg ikke IKM før torsdag (tror jeg), tenker mer og mer på det ettersom det nærmer seg nå, men skal la være å teste før. Har jo en avtale med meg selv om ikke å skaffe test før da, og den avtalen SKAL jeg holde!

Sånn for fullt har vi ikke prøvd lenger enn 4mnd, men jeg har brukt et år før det på å få overtalt samboeren min til å være enig i at det er på tide med en til, så for meg føles det som jeg har prøvd å bli gravid leeenge, hehe. Sist pp hadde jeg skikkelig trua og fikk mensen 1 uke for seint, det er mulig det var en SA, men i såfall fungerte det som en vanlig mens også, for det kjennes som kroppen er i normalt gjenge. Jeg har i allefall hatt EL :)

Krysser fingrene for deg i morra!

Skrevet

Takk skal du ha:) Kan tru jeg gleder meg til å teste i morgen!!:) Håper testen blir positiv:) Hadde vært så fint!!:) Det føles så godt når man klarer å vente til en dato man har satt seg, slipper å sitte med en slags skyldfølelse for at man ikke klarte å vente:)

4 mnd er jo ikke lenge, men legger man til 1år til med snakking om det, så blir det jo en stund:P Har dere mange barn fra før da?:) Vi har ingen, så jeg gleder meg til den dagen testen lyser positiv, og spiren sitter!:) Vi har jo god tid på oss, jeg er 21 og sambo er 26:) Men vil så gjerne!!:) Skulle helst ha fødd i går liksom:P

Kjedelig når mensen ikke kommer til rett tid, synes den kunne kommet på dagen dersom man ikke var gravid. Slik at man kan begynne på neste pp raskere:P Bra at kroppen er som den skal da, og at du vet at du har hatt EL!:)

Skrevet

Krysser fingre for at testen din slår ut i morgen. Masse lykke til. Stooor klem.

Skrevet

Takk :) Krysser fingra jeg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...