Millamolly Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Hvilket tidspunkt er vanlig å sette Puregon? Jeg glemte å spørre sykepleier og det er så lenge siden sist gang. Mener å huske det var mellom kl 18 og kl 22, men til samme tid hver gang? Har man litt slingringsmonn på 1 time eller 2. Mener jeg var veldig nøye forrige gang, men det er kanskje ikke så viktig. Takk for innspill!
MK73 Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Tidspunktet bestemmer du selv, men det skal være omtrent samme tid hver dag. Jeg har pleid å sette mine sprøyter kl.20. Litt slingringsmonn har man, men ikke så mye som med sprayen - det er best å ta den til samme tid, blir det en halvtime før eller senere en dag eller to så er det ikke noen krise. Lykke til med stikkingen :-)
Millamolly Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 TAKK Så godt med dere jenter som har svar på alt altså! Tvi tvi for deg også MK73!
ALIICE Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Hmmmm.... Fikk beskjed om å sette sprøytene før kl 12 på formiddagen, så jeg setter dem kl 07 på morningen!
MK73 Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Det er ikke noe å bekymre seg for - de forskjellige klinikkene har bare forskjellige rutiner, verre er det ikke. Så lenge vi holder oss til det vi får beskjed om fra klinikken, så går dette fint :-)
MK73 Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Alt vet vi nok ikke ;-) , men mye erfaring og kunnskap plukker vi jo opp etterhvert, spesielt de av oss som holder på en stund.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 Jada, det går fint. Det er at du er nøye med samme tidspunkt som er viktig. Jeg satte alle mine rundt kl 22 og det gikk jo strålende Lykke til!!!
Millamolly Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2009 Tilsammen kan vi masse jenter Takk, men jeg glemte jo å spørre klinikken. Men jeg tror jeg går for 1930 for tror de ønsker den tas på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå