Liiiisa Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Noen som har tips om hva jeg kan kjøpe til prinsen min som blir 1 år i begynnelsen av nov? =)
Gjest Tale30 Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Vi skal kjøpe lekepiano i bursdagsgave og gyngehest i julegave (hun er født lillejulaften) Ellers kommer vi til å ønske byggeklosser i tre, alt av musikkinstrumenter: Bongotromme, klokkespill, maracas, rytmeegg osv. Hun elsker musikk allerede så for oss er det naturlig at hun i året som kommer får utforske instrumenter når hun vil. Bongotromme er en klar hitt. Da kan hun sitte og hamre i lange stunder, og hun elsker å klaske på piano.
frøet76 Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg skal kjøpe slik gåvogn( Brio) som hun kan støtte seg til når hun lærer å gå. Ellers ønsker vi oss putteboks, Drømmehagenting- veldig oppslukt av det , bildebøker, penger til kjøp av fotografi hvis vi skal ta bilde av henne rundt 1 år, klosser å stable med, puslespill med knotter, leke til å dra etter seg i en snor, m.m
temine Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Vi har kjøpt lekestativ og bygd sandkasse i felles bursdagsgave til våre to. Ei som blir 4 og knerten på 1. Det er noe som kan bli brukt i mange år, men kanskje ikke så bra tips om man ikke har egen hage;) Hva med gå-bil da, om du ikke har det?
Liiiisa Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2009 vi har en gammel gå-bil, men ettersom han ha lært seg og gå før han e et år har han jo ikke noke grunn for en bedre enn?? vi tenkte kanskje finne noke vinterleiker som babyakebrett og noe sant? og et instrument var jo ikkje så verst.. takk for mange gode tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå