Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om hva jeg kan kjøpe til prinsen min som blir 1 år i begynnelsen av nov? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal kjøpe lekepiano i bursdagsgave og gyngehest i julegave (hun er født lillejulaften)

Ellers kommer vi til å ønske byggeklosser i tre, alt av musikkinstrumenter: Bongotromme, klokkespill, maracas, rytmeegg osv. Hun elsker musikk allerede så for oss er det naturlig at hun i året som kommer får utforske instrumenter når hun vil. Bongotromme er en klar hitt. Da kan hun sitte og hamre i lange stunder, og hun elsker å klaske på piano.

Skrevet

Jeg skal kjøpe slik gåvogn( Brio) som hun kan støtte seg til når hun lærer å gå. Ellers ønsker vi oss putteboks, Drømmehagenting- veldig oppslukt av det :) , bildebøker, penger til kjøp av fotografi hvis vi skal ta bilde av henne rundt 1 år, klosser å stable med, puslespill med knotter, leke til å dra etter seg i en snor, m.m

Skrevet

Vi har kjøpt lekestativ og bygd sandkasse i felles bursdagsgave til våre to. Ei som blir 4 og knerten på 1. Det er noe som kan bli brukt i mange år, men kanskje ikke så bra tips om man ikke har egen hage;)

Hva med gå-bil da, om du ikke har det?

Skrevet

vi har en gammel gå-bil, men ettersom han ha lært seg og gå før han e et år har han jo ikke noke grunn for en bedre enn?? vi tenkte kanskje finne noke vinterleiker som babyakebrett og noe sant? og et instrument var jo ikkje så verst.. ;) takk for mange gode tips ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...