Gå til innhold

Problemer med utdrivningsrefleksen.-hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om utdrivningsrefleksen fungerer veldig bra på det venstre brystet (hvor melken nesten kommer for fort ut..), mens den ikke kommer i gang i det heletatt på den høyre siden. Der må barnet suge,svelge, suge, svelge...hun blir derfor sliten og gir opp, blir misfornøyd og brystet blir ikke tømt. ergo det blir mindre og mindre melk der også. Legger alltid til på dette brystet først, men hva kan jeg gjøre for å få igang refleksen på denne siden (uten å få melken til å komme fortere på den siden som fungerer...)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ingenting om hvor gammel babyen din er. Jeg hadde samme problemet selv, og guttugen ble bare sinna når jeg la han til på høyre bryst. Nå er han 2 mnd, og det begynner å komme seg. Men jeg har sittet mange mange timer med pumpa for å få det til. Jeg vet ikke om det var utdrivingsrefleksen eller om det bare var mindre melk i høyre bryst, men trøblete var det. Men altså, nå de siste ukene har det begynt å komme seg.

Skrevet

hun blir 8 uker i morgen:), er melk der for det kommer ut ganske lett hvis jeg håndmelker...men hun suger ut litt en liten periode..og sovner nesten fordi hun må jobbe så hardt..så når jeg løfter henne opp for å rape, så er hun bare missfornøyd og mer sulten..slik er hun ikke etter å ha spist på den andre puppen.

Skrevet

Du kan jo legge henne til go' puppen, og skifte pupp med en gang melken kommer??

Sliter selv med dårlig utdrivningsrefleks, og er avhengig av syntocinon. Men tror dette er ganske sjeldent (heldigvis).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...