Gå til innhold

Finnes det virkelig folk som bruker kinakål og thousand island fremdeles?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det gjør det! Eg er en av de!! Thousand Island er faktisk omtrent den eneste dressingen eg et!

Skrevet

Ingenting galt med kinakål om det blir brukt på riktig måte. Veldig godt i wok m.a. Thousand Island spiser jeg derimot ikke.

Skrevet

Kinakål er jo begynt å komme tilbake igjen, i alle fall om en ser på matprogram fra utlandet. Ikke i salat, men stekt i wok o.l. TI dressing på flaske smaker ikke godt, og det er jo superenkelt å lage en lignende dressing selv.

Skrevet

Er ingen fan av kinakål eller thousand island, men dette var da et tåpleig innlegg.

Skrevet

Kinakål kan jeg bruke ja, feks i Wok. Men har aldri vært fan av Thousand Island. Verste er når jeg bestiller salat ute og får en sånn liten porsjonspose med Thousand Island ved siden av..... Hrmfff

Skrevet

tydeligvis siden butikkene tar det inn....

selvfølgelig er det det! det er da ikke sånn at folk bare spiser det som er trendy vel? man spiser det man liker!

Skrevet

JA! Jeg jobber i butikk. Er du for fin til å kunne bruke det i maten din? Jeg liker ikke Thousand island, men folk må for guds skyld få lov til å spise det som de vil!

Skrevet

Er ikke det jeg eter mest av nei....., men er det for harry å spise det i såfall? , litt slitsomt å sitte å disse mat på den måten der da.... - I såfall synes jeg det er " harry " at alle plutselig er så innmari fan av rå fisk.... sushi liksom.....

:P

Skrevet

Kinakål er kjempegodt i wok! Men er ikke så glad i det i vanlig salat.

Thousand Island har jeg aldri hatt i hus, men kan godt spise det dersom jeg får det hos andre.

Skrevet

Jeg liker ikke kinakål i salater nei, og heller ikke T.I., men jeg innrømmer at jeg bruker issalat og rømmedressing. Shoot me.

Skrevet

FInnes det virkelig folk som er blitt så høye på pæra at de må kritisere hva andre velger å spise????

Skrevet

Finnes det virkelig folk som bryr seg om hva andre spiser fremdeles??

Jeg spiser det jeg liker og ikke det som er in og populært nå for tiden. Jeg liker best kinakål og kanda-dressing, men dersom ikke jeg har det spiser jeg thousand island.

Er det sånn at folk blir flaue over det de liker bare fordi det ikke er trendy eller? Det ene året: mmm så godt, det neste året: Ææææsj, liker dere virkelig det? Haha minner om små barn og "ikke like fisk" perioder...

Skrevet

åhuff å huff....går det virkelig ann??? kinakål og thousand island, så 90 talls altså....herregud lizzom!!

Ja , vi finnes. Og hva er galt med det? Syntes det er godt jeg :o)

Skrevet

Noe jeg har gått glipp av? Er kinakål og thousand island gammeldags eller noe siden dette hovedinnlegget er skrevet?

Skrevet

Hvor snobbete er det faktisk mulig å bli?

Jeg liker ingen av delene, men jeg setter meg da heller ikke til dommer over de som gjør det.

Skrevet

Jeg liker ikke kinakål, men jeg spiser isbergsalat. Er jeg fancy nok da???

Skrevet

Jada! Svigerinna mi serverer fortsatt salat som vi lagde det på 80-tallet ( for de av oss som fikk lov til å kjøre annet enn trehjulssykket på den tida) Da var det nemlig kjempetrendy med salat lagd på kinakål, agurk, tomat, mais, ananas, gulostterninger og bokseskinke, og selvfølgelig med Tusen øyer...

Jeg er så glad for at det ikke er det eneste folk serverer i selskap lenger ( eller forresten, Mexikansk gryte var også kult den gangen, gjerne med kinakålsalat til)...

Skrevet

Det er for enkelt å si at det er trendy og derfor spisen en maten. Dressing fra flaske smaker ikke godt, og det er enkelt å lage selv. Hvorfor kaste borte penger på dårlige produkt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...