Musemor med tre søte små Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 I denne helgen kommer: - Noen vil å teste positivt - Andre få tanta på besøk - Noen vil begynne med prego - Andre vil begynne sin første PP - Noen gleder seg til EL - Andre syns tiden frem til IKM er uendelig - Noen verper (EL) - Andre ikke Vi er mange her inne. Vi er på alle stedene i syklusene. Vi er mange forskjellige steder i livet. Vi har et stort aldersspenn. Vi er forskjellige. Vi støtter opp om hverandre. Dere er en fantastisk gjeng. GOD HELG!!!!!!!!
Lille diamant Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 For ett fantastisk flott innlegg!! God helg til deg og! Så flott med mennesker som sprer så mye glede som du gjør her inne ) Takk!
♥Axinija♥ Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Tusen takk for et flott innlegg!! GOD HELG!!!!! Stor klem!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 kjempefint innlegg :-) gooooooooood helg til deg også:-)
Bumblebeee Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 God helg til deg også, ble nesten litt rørt nå jeg
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 ...ble litt fuktig i øyekroken eg og gitt God helg til deg og!!! Knagg hemningsløst!!
Musemor med tre søte små Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. oktober 2009 Lille diamant: Så hyggelig å høre. Nå ble jeg nesten litt forlegen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå