Gå til innhold

Gutt eller jente???

Anbefalte innlegg

Hei:-) Jeg er mye kvalm og trett. Spiser bare brød og grønne epler, klarer ikke tung mat, sover mye. Har en gutt gutt fra før og var ikke dårlig i det hele tatt når jeg gikk med han!

Hva tror dere det blir denne gangen? Noen med slik erfaring?

Er så nysgjerrig og den kinesiske kalender sier jeg får en jente.

Hmmm... Hilsen Benedicte

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140825633-gutt-eller-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heiii

Jeg har en gutt og en jente, og det var to veeeldig forskjellige svangerskap. Med gutten var jeg veldig dårlig på kveldene, var ute på doen og spydde til faste tider på kvelden. Med jenten var jeg ikke såå dårlig, men de gangene jeg var, kom det veldig akutt. Men da var jeg kjempe trøtt. Så de svangerskapene var så forskjellig at jeg følte på meg at siste var jente... siden første var gutt.. Nå er det tredje svangerskapet, og dette er like ulikt som de andre to.. Har knapt nok kjent tendenser til kvalme, og puppene har forandret seg mye mer nå enn de forrige... Så hva skal jeg tro da at det nå må være tvillinger?? Det er så forskjellig fra gang til gang at det er umulig og si noe om det er gutt eller jente... Du får vente i spenning til du skal på ultralyd:-)

Lykke til jaffal:-)

hei :) kinesiske fødselskartet sier jente på meg også, det stemte sist gang, og jeg har hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme)denne gangen også, så er veldig likt som forrige svangerskap, så her trur jeg muligens det blir ei lita prinsesse til <3 :) men blir like glad uansett,bare fosteret er friskt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...