Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Regner med at flere av dere er inne på såkalte "sex-sider" på nettet, enten det er for å handle sexleketøy, lese noveller, chatte, forum e.l. Det finnes jo mange ulike nettsider men jeg er litt nysgjerrig på hvilket nettsted dere liker best? Jeg lurer også på om det er noe dere savner på slike nettsted? Kom gjerne med tanker og ideer...:-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Kunne tenkt meg informasjon om sexkurs o.l Finner lite av det , hvertfall i norge... Kåt trønder pie
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Takker for tips:-) Er de noen andre som har noen ideer...?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Cupido.no er side for chatting og kontakt, du kan også fine linker til andre sider der. Sexdating.no er også en side. Det er de jeg kommer på i farten, er lenge siden jeg har vært inne på slike sider.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg bruker å lese noveller på erotikknett.no.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Hei Jeg ønsker meg mer av fetisjer o.l ikke besæj og tiss, men "vaner" eller uvaner som folk tenner på :-) tror ikke HI leter etter sider, men ønsker forslag til hva som kan være på slike sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå