Snupi27 Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 jeg er så dritt lei av å være kvalm!! hele dagen. fra jeg våkner til jeg legger meg.. jeg har prøvd seabands, mariekjeks og ingefærte men ingenting gidder å funke.. det er så slitsomt å gå å være kvalm hele dagen...!! ufff... dagens klage.. hehe
2010 Mammaen Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Huff, det får meg til å innse hvor heldig jeg er... Jeg fikk kjempegod lindring av akupunktur med en gang (uke 6) og har etter jeg begynt med det bare vært kvalm enkelte dager : ) Har ikke kastet opp en eneste dag.
twoboys & a girl Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har vært så plaget med det nå at jordmor forlangte at jeg gikk til legen å fikk afipran. Gått ned 7 kg.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Føle me dæ Har du prøvd: Seaband Grønn syrlig eple Ingefær -enten kapsla eller du patte på en ingefær eller te Salt kjeks/potetgull Å spise små lette måltid istede for store Riskjeks Farris enten med eller uten litt eplemos oppi God bedring!!!
♥ Ble april barn ♥ Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 På meg hjelper det å gnaske gulerøtter eller epler. Men har funnet ut at det beste er å spise små måltider men ofte. Overspiser jeg eller venter for lenge da kommer den. Heldigvis så kaster jeg ikke opp da. Lykke til det går heldigvis over
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Ligget i 3 dager nå! Det er kanskje ikke mye:p men hittil i dag nå så virker ting mye bedre.. Har dere også litt mageknip i tillegg til å være kvalm? Får det etter jeg har spist jeg. blir liksom verre etter mat, frister ikke å spise da gitt.!
FruBoger fødeklar Skrevet 18. oktober 2009 #7 Skrevet 18. oktober 2009 de sier sitronvann også skal hjelpe? halve druer...? drikk brus så du får rapet litt..letter litt på trykket..
JuniAnkerHansen Skrevet 18. oktober 2009 #8 Skrevet 18. oktober 2009 Akupunktur har lindret plagene noe for meg. Ellers har jeg fått afipran av legen min. Jeg er ekstremt kvalm og er 100 % sykemeldt fra jobben. Hvile, i kombinasjon med de tingene jeg har nevnt over her, og hyppige små måltider hjelper meg å komme gjennom dagene.... Såvidt..... Huff, lykke til til alle dere kvalme der ute. Det er grusomt når det står på. Teller bare ned tiden til 1. tri. er over......
Aryana Skrevet 18. oktober 2009 #9 Skrevet 18. oktober 2009 Da er vi i samme båt, denne uken har det bare blitt værre for hver dag som går. Jeg har også prøvd alt og det enste som hjelper litt er Seabands, de har jeg nå hatt på siden torsdag og begynner å bli veldig øm i håndleddene... Huff ble mye klaging nå men jeg bare HATER å være kvalm. Satser på at akupunkturtimen jeg skal ha på tirsdag hjelper.=)
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 18. oktober 2009 #10 Skrevet 18. oktober 2009 amen.. Gått ned 9 kilo til nå, (9+1) og fikk afipran for noen uker siden men det hjelper lite det også gett.. =( hadde det sånn med dattra mi å, så regna med det kom.. hyperemesis suger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå