justagirl-78:o) Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Merklig at TR ikke hadde kommet ennå følte jeg,tok sykkelen og syklet til apoteket å kjøpte en dobbel-pakning med CBplus... tok den med engang jeg kom hjem....og den viste klart og tydlig POSITIV... Ble glad,men samtidig litt fortvila.... "jammen det passer ikke nå....skal jo gifte oss i mai,og vil ikke stå høygravid som brud".... Men som sambo sa "Hvorfor lage problemmer ut av noe som vi kan gjøre om!!" Så nå går vi å gleder oss over at vi venter vårt første barn... det blir det første for oss begge... ) Men,det er et men her.... Jeg er redd!!! Redd for at det skal gå galt igjen... for vi ble gravide i des-09.... men det endte i en SA... eller vet ikke om jeg kan si SA heller,mer enn kjemisk graviditet.... "mistet" 4+4.... og nå er jeg 5+1..... forje gang testet jeg jo FØR ikm.... denne gangen flere dager etter ikm.... og forje gang fikk jeg bare sånne skygge-streker på CB,men "gravid" på digital.... og nå fikk jeg klart og tydlig en veldig blå strek på CBplus.... er det normalt å bli redd for å miste igjen? Vi gleder oss allerede.... men jeg klarer ikke å slippe tankene om at jeg kan miste... er bare redd.... men samtidig glad.... Huff.... det skal ikke være lett.... men samtidig så går vi lissom rundt å bare smiler da.... motstridene følelser kaller jeg dette,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå