Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på kossen det gjikk idag,håper det gjikk bra???

Tenker på deg...

Klem Ruli!

Skrevet

hei Ruli.

Koselig og høre.

Jo egget klarte seg kjempe fint det var delt seg i 6 eller 8 de var ikke helt sikre men ivertfall delt i 6. Så nå ruger jeg, og håper så inderlig at det skal feste seg denne gangen.... JIPPPPPIIII er kjempefornøyd.

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Her går det bare bra,syns rugetiden denne ganga går fortere enn sist gang,sist gang kjende eg etter alt mulig,og faktisk kjende eg noe og men har funnet ut at det var nokk inni hodet mitt.Nå merker e ingenting,og tenker nesten ikkje på det,prøver og holde på med noe mest mulig for at eg ikkje skal sitte og tenke og tenke,,holdt på å bli "gal" av det sist gang.

Bruker du progynova og progestan???

Satser på at spirene klorer seg godt fast denne ganga=)

hvor mange forsøk har du hatt?

Skrevet

hei der.

jo jeg er nok temmelig lik deg der, denne gangen har jeg sakt at jeg skal jobbe som vanlig og ikke tenke på noenting, var på jobb i dag men var ikke noe i form, kvalm og veldig trett men det er nok bare medisinene.....

Jeg har hatt 3 icsi forsøk tidligere + 2 avbrutte icsi. har aldri blitt gravid og har kun fått egg på frys 1 gang og det var i 07 og det som er inni meg nå..

Jeg går på progynova + albyl.e og prednisolon så føler meg som en pillemisbruker he he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...