Gjest herr og fru strert Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 IKM lørdag/søndag. Negativ test i dag. Har en drøss symptomer som jeg nå antar bare er innbildning, så nå vil jeg bare at IKM skal komme, TR skal komme til tiden hvis jeg ikke er gravid mot alle odds, og at ny pp kan begynne og at ventetiden kan ta slutt. Tiden fra el til IKM er SÅ lang, skulle ønske jeg ikke hadde så oversikt men jeg klarer ikke å la være heller... VIL være gravid, men med neg test i dag er det jo lite sannsynlig? Den ene billigtesten så ut som den skulle bli positiv først, men så ombestemte den seg visst og gravid-streken ble ikke noe av (jeg var dum og sto og så på at den testet seg ferdig.. ). Æsj altså, føler meg helt ko-ko som tenker så mye på det også..
Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Ikke gi opp håpet. Det er jo flere her inne som ikke tester positivt før flere dager etter ikm! Og hcg kan endre seg "drastisk" fra en dag til den neste - altså ene dagen; ingen strek.Neste dag; blå strek :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå