Gå til innhold

Hvis det er noen her som i likhet med meg fikk ris på blanke messingen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er NN 2226

JEg forsøkte flere ganger å ringe politiet når jeg var mindre, og var vitne til at søstern min fikk bank, eller jeg hadde fått noen reale omganger selv. èn gang husker jeg politiet kom på døren, men pappa bare smilte og sa det var barnestreker. Da stod jeg ved siden av, og de foretok seg INGENTING. De dro videre og stolte på at det han sa stemte.

Søstern min ringte aldri for meg når jeg ble slått halvt i svime. Hun er like feig og uansvarlig den dag i dag- over 30 år. Og uselvstendig.

Så at lille Kristoffer i Vestfold ble slått til døde? Det kunne vært meg eller søstern min på tidlig 80 tallet. INgen brydde seg.. Vi bodde på et lite sted, og pappa var en godt likt mann i bygda. Farmor viste ingenting, mens mormor visste det og grep ikke inn. Har konfrontert henne md det, men hun ante ikke hvilket omfang det var. Hun har ikke bedt oom unnskydlning, men ser hun er flau over det.

Det hjelper meg lite- for det har skjedd. Og det er virkelig.Politiet kom èn eneste gang. Jeg ville alri ha gym på skolen pga blåmerker. INgen på skolen grep inn heller. Ikke når jeg ble mobbet fordi jeg mislikte gym heller, Moren min grein seg til en astma diagnose på meg, dro meg med til psykolog og sa jeg var vrang og tverr fordi jeg nektet på at jeg var syk.. Har jo aldri i mitt liv hatt et eneste anfall?? Hvordan får noen til det å bli så virkelighetsfjernt??

JO- når man må skjule at man selv utfører alvorlige overgrep mot andre mennesker. MIne foreldre er ykkelig gift den dag i dag- uten kontakt med meg og mine barn. Og det ser ut til å være bedre for de enn at de må face virkeligheten.

Er det stygt av meg å ville henge de ut med fulle personalia??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du henger ut foreldrene dine eller ikke blir din sak..ser for meg at du kanskje kommer til å angre.

Skrevet

00:33, her...

'

Selvfølgelig gjør jeg noe med det!!! Stemoren min har en rettsak mot han nå, og hun har forklart alt det han har gjort/gjør.

Selv om jeg ikke skrev ned i detaljer, så prøver vi å gjøre alt for at han ikke skal ha omsorgen for broren min lenger.

Jeg sluttet å være hos faren min for 8 år siden, og fikk opp kontakten igjen med stemoren min og halvbroren min da hun gikk fra han i fjor.

Jeg visste ikke da at han hadde gjort det samme.

(Han var bare 2 år da jeg sluttet å ha kontakt med dem) Stemoren min har anmeldt han og jeg skal vitne.

Så nei, jeg er ikke dum. Sårende å lese...

Skrevet

Har du blitt grisebanket av dine egne foreldre noen gang, NUMBER1? De to som normalt skal være dine nærmeste omsorgspersoner??

Tror du jeg ikke hadde gjort det for lengst om jeg ikke hadde noe å tape?

Du KAN VIRKELIG ikke uttale deg om mitt ønske om å henge de ut offentlig- for det hadde vært deilig å se "fasaden" de av en eller annen grunn klarer å beholde når vi vet hva de har gjort..

Det ER min sak. Jeg lever med det hver bidige dag. Jeg lever med å forklare hvorfor jeg ikke ønsker at barna skal til mormor og morfar. Hadde folk bare visst........

Skrevet

Ser at number1 svarer nebbete og arrogant til flere. Ikke på hva de har gått gjennom, men hva HUN mener de skal gjøre. Hun kan kanskje lage en tråd hvor de som har sterke meninger om overgrepsofre og hva de burde gjort kan uttale seg? Å gulpe her syns jeg er rikig, riktig stygt gjort av henne. Umenneskelig nærmest Men; hun vet nok ikke bedre. Har vel verken barn eller foreldre med dengemani..

KAN SI SÅ MYE SOM AT INGEN AV OSS HAR VALGT FORELDRENE VÅRE!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...