Tvillingmamma2010 Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er 9+3. Sykemld for tiden pga svimmelhet og brekninger. Jeg plages også av at jeg er såååååå trøtt. Kan legge meg ved 24.00 tiden og sove til 11.00 tiden neste dag. Etter 4-5 timer må jeg ha meg en halvtime/time på øyet igjen. Alt er et tiltak om dagen. Hvorfor blir man så trøtt?
pcos Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jaaaaa, jeg er også supertrøtt! har bare lyst til å sove hele tiden. våkna nettopp fra en liten lur nå, men har bare lyst til å lukke øynene igjen og sove videre. jeg er også veldig svimmel..... Svimmelheten kommer nok av lavt BT hos meg, men denne trøttheten vet jeg ikke....
ma:) Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Dere er ikke alene trøtthet. Er visst helt normalt i starten, og det er bare å ta seg bedre tid til å slappe av enn ellers.
cathoz Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 KLager litt her jeg også! 10+4 og eier ikke energi! Kjempe frustrerende! Husarbeidet har hopet seg opp og jeg har nok med å gå på jobb,er helt skutt når jeg kommer hjem! Heldigvis så går dette over når vi kommer over i andre trimester! God helg jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå