Gå til innhold

Eggløsning i fire dager???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt?

Har gått til akupunktør i uka her, og fikk pos. el. test samme dagen og tre dager etterpå.

Nå er tappen høyt oppe, bakvendt, halvåpen og det er el.slim. Men el. slimet har jg opplevd ca. en uke før pos. el. test også.

Det er litt over tre uker siden SA, så jg kan ikke være gravid...antageligvis ikke etter mine beregninger...

Skikkelig forvirrende ..

Noen kloke hoder som har noen synspunkter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Positiv eggløsnings test i fire dager", skulle overskrifta ha vært..

Skrevet

Hei

Tester du med billigstrimler eller digital? Hos meg kan billigstrimlene se positive ut i 3-4 dager, hvor som regel 2 dager er sterkest og jeg er litt usikker på de andre. Når jeg tester med digital har jeg opplevd at den har vært positiv i opptil 3 dager.

Jeg klarer ikke å kjenne forskjell på tappen eller se forskjell på slim da.. Har kun el-tester og temping å gå utifra.

Skrevet

Takk for svaret, håpefulle : )

Det er billigstrimler jg bruker. Det er min 4. pp jg tester med billigstrimler. Hittill har jg bare fått en positiv el.test i løpet v syklus, så dette er nytt for meg.

Jeg har testet mandag, tirsdag, torsdag..

Mandag og tirsdag var sterkt positive. Tordag (igår) var den også positiv, med tynn lilla-isj strek. Antar da at onsdag var en positiv en og.

Skrevet

Kom bare til å tenke på at jeg fikk positive eggløsningstester i mange uker etter at jeg mistet. Dette er nok pga at eggløsningstestene reagerer på hcg tidligere enn graviditetstester, og kan da bli positive selv om man får negative grav.tester etter SA.

Vet jo ikke om det gjelder deg da,men tenkte bare jeg skulle fortelle om min erfaring :)

Skrevet

Det er jo kjekt med deling av erfaringer herinne : )

Jg har testet med g-tester når jg fikk el. slim forrige uke og. Da testet jg negativt, så det kan ikke være SA'en som klusse så lang tid i ettertid. Eller???

Sprettet en el.test til nå, og jg synes begge strekene hadde samme farge, bortsett fra at den første streken var myyye tynnere enn den andre. Hva synes dere...er det da en negativ test..eller??

Ps,lille diamant: leste det tidligere innlegget ditt. Det gjor meg trist å lese at det ikke klaffet for dere denne måneden. Sender over en stooor klem, og håper klokken går fort til din kjære er hjemme igjen!! (eeeegentlig så håper jg på at arbeidsturen hans blir avlyst!!!)

Skrevet

Husk at teststreken skal være LIKE sterk eller sterkere for at testen skal være positiv !! (så visst den var "lilla-isj", så er den negativ)

LH-hormonet har vi i kroppen hele tiden, det svinger bare høyt ved eggløsningen.. ;))

Skrevet

Hmm..nei det er ikke lett å tolke alle disse testene som vi tar ;o) har lest at så lenge fargen på strekene er like sterk, så er de positive. Uavhengig av bredde på strekene. Så kan jo være eggløsningen er på vei :)

Takk for klemmen, trenger litt trøst for tiden! Satser på at den måneden går kjempe fort, sånn at samboeren min plutselig er hjemme igjen ;o) han har det for travelt til at arbeidsturen blir avlyst tror jeg..hehe. Så får bare nyte prøvefri måned, og satse alt neste pp!!

Du får ha lykke til med EL, håper den er rett rundt svingen da ;O) har lurt på akupunktur igjen jeg og, men har lyst å se om jeg kan bli gravid uten denne gangen tror jeg...for er litt usikker på om det var det som gjorde at det klaffet sist?

Skrevet

Jeg har nok litt for god tro på akupunktur til å la være. Tror også at det er nålene som gjor underverker for oss sist pp.

Har egentlig lovet sambo å holde unna akuen denne pp, men han var forståelsesfull når jg innrømmet at jg sprakk. (noe som gjør meg bare enda mer forelsket i han..skjønner ikke at det er mulig)

Har skiftet aku etter SA. Hun jg går til nå er helt fantastisk.

Hun lytter, til forskjell fra han forrige. Dessuten mente hun at hun kunne fikse blodsirkulasjon i beina :)

Noe som fikk meg til å bli helt overbevisst om at det er rett for meg var da hun sa at nå slipper jg å bekymre meg lengre, for det er noe hun skal gjøre for meg :):)

Nå er det slik at hvis det knyter seg i magen min, så tenker jg bare at bekymringene er ikke lengre mine (det er egentlig ikke logisk, men fungerer godt for meg). Å styre tankene hjelper å redusere stressnivået, har jg funnet ut:)

Apropo el.streker. Vanligvis er strekene burgunder røde, så når jg får en farge som bikker mot lilla, så regner jg også med at det er positivt. Har hatt det litt i bakhodet at det er farge det gikk på og ikke tykkelsen på streker jg og..men vet ikke helt jg..

Hvis antagelsene mine er rette, så er det fem dager med positiv el. test. Noe som virker usannsynlig lenge.

Skrevet

testet en gang til med en annen el.test, og den var klart negativ..

Da er det bare å vente i to ukers tid som gjenstår : )

Skal nok prøve å høvle over sambo likevel...må trene til bedre g-punkt orgasme :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...