Gå til innhold

Flere som skal ha uttak på mandag 19/10??

Anbefalte innlegg

Det virket litt i strengeste laget ja? Jeg får f.eks. kaffe + kringle på klinikken min etter uttak, så en kopp kaffe er ihvertfall ikke farlig. Har også fått beskjjed om at ett glass vin er ok også, for det kan gjøre at blodgjennomstrømningen i kroppen går bedre. Så det er tydeligvis mange forskjellige praksiser der ute :)

Fortsetter under...

Hei!

Beklager at jeg er litt seint ute, men er det lov å henge seg på her?

Er på mitt første forsøk og savner en del info om egentlig alt mulig.... :) Godt å ha ett fora hvor en kan dele litt erfaringer.

Jeg hadde egguttak tirsdag 20 og ska sette inn i morgen. Kjenner jeg gruer meg da jeg er en del overstimulert.

Noen som har noe info rundt dette?

Heisann Mrs Lotte!=)

Det er bare å henge seg på!=)

Jeg har også vært overstimulert på mine to forsøk,men jeg har heldigvis aldri blitt årntli dårlig.Jeg hadde uttak på mandag og fikk da ut 23 egg,så jeg er ikke helt i hundre.tusler nå rundt her som en gammal krok!=)

Det jeg har fått besked om er at jeg må spise saltfattig,drikke masse vann,ikke trene hardt og ellers leve som vanlig.

Jeg fikk også besked om at jeg nok måtte belage meg på en sykehustur hvis egget fester seg,da jeg mest sansynlig ville bli dårlig uti graviditeten.Men jeg synes jeg har fått generelt dårlig info om overstimulereing,så det er ikke så mye jeg kan bidra med...desverre!

Det jeg merker selv er at jeg har veldig vondt i magen og er super oppblåst.

Ingen særlig kvalme,heldigvis.

Jeg tror nok at en skal være ganske dårlig hvis før det er nødvendig med innleggelse!

Du må ha masse lykke til med innsettingen!=)

Håper det går bra med deg!

Hei!

Jeg hadde uttak tirsdag. fikk ut egg-fryktelig vondt da!Håper ikke jeg må gjøre dette igjen nei!

3 av dem delte seg, en i 4 deler, en i 3 deller, og en i 2, så den siste har de ingne tro på. Satte inn alle 3, for det siste kan ikke fryses allikevel, og blir nok ikke no.

Skal gå på Crinone støtte 2 ganger daglig, da jeg har moiste 3 ganger før.

Ønsker dere alle lykke til!

Vi må holde hverandre oppdatert!

jeg skal ta blodprøve 5 .11 Noen ander som skal ta blodprøve istedenfor grav.test?Og vet hva som menes med det?

Takk for det Sara.

Det gikk ikke helt etter plan i dag. Både hemoglobin og hematokrit verdiene var for høye så det ble ikke noe insetting i dag. Må nok vente i noen uker.

De regna med at det komme til å ende med innleggelse på sykehus hvis de satte inn nå.

Annonse

Symptomer??

Hei jeg satte inn egg på torsdag 22. Har lite symptomer, bar litt større brystvorte enn vanlig... Venter å venter...

Har dere det sånn at dere er redd for at egget skal "falle" ut. Jeg sitter for eks ikke lenge på do, ligge heller i sofaen enn å sitte, prøver å "holde" igjen nys.. osv... hehe huffameg..

Ha en fin lørdag rugere <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...