Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 16. oktober 2009 #1 Del Skrevet 16. oktober 2009 Åh, så kjekt kaffeplante, så at de 3 egga dine var befruktet ) Gir litt håp til meg også det vettu ;o) Masse lykke til i morra!! Venter spent på oppdatering fra deg!! :oD Lurte på om du orket å fortelle meg litt hvordan det hele foregikk i går jeg.. Fra dere kom til klinikken til dere reiste?? Uttaket vet jeg vel litt om.. Men tenkte på praktiske ting som ventetid, smertestillende, mange mennesker på rommet under uttak +++ Kjenner jeg har begynt å grue meg allerede jeg :o/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140823253-kaffeplante/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffeplante Skrevet 16. oktober 2009 #2 Del Skrevet 16. oktober 2009 2 egg ble befruktet ja:)Håper bare på at de deler seg fint:)XXXXXXX vi hadde time kl.8 og var først så ingen venting til å begynne med....vi gikk på labben og viste først legitimasjon og mannen leverte sædprøven han tok hjemme...hun ofret 3 ml av den så vi skulle få se på skjemen...og det var full sprell der...hehe...så gikk vi ut på venterommet igjen....ble ropt opp litt etterpå....fikk satt inn kanyle i arma til smertestillende....ble bedt o må gå på do så blæra var tom til egguttak....så tok vi begge av skoene og fikk inn på forrommet til opersajonsstua....mannen fikk på seeg en blå kappe og jeg kledde av meg nedentil og surra et laken rundt...opp på benken/stolen...fikk på hjertemålerutstyr og oksygenmetningsutstyr og fikk satt smertestillende i arma samt 2 stikk der nede som lokalbedøvelse....så hadde vi på forhånd fått spørsmål om det kunne være meg 4 legestudenter å observere og det syntes jeg var greit....var de 4 pluss hun som tok ut eggene og ei til pluss hun dama som kom og gikk med eggene etterhvert som de tok ut....var dempet lys og musikk....da starta hun dama å stikke....det var vondt....men hun sa at det var uvanlig vondt for meg da...siden eggstokkene hoppet unna og dermed virka ikke lokalbedøvelsa....så på skjermen både nåla og eggene...når det var unnagjort la jeg over på ei seng og ble trilla til et venterom for å slappe av og ligge der til observasjon i 30 minutter....jeg hadde så vondt at jeg fikk en pinex forte...hjalp litt...så dro vo hjem blødde naturlig nok en del utover dagen..... lykke til dette går nok bra:) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140823253-kaffeplante/#findComment-140823402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tusen tusen takk for fint svar ) Det skal nok gå bra ja.. det må nok bare det! Satser på full klaff på de 2 eggene dine.. Gleder meg til å høre hvordan det går videre med deg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140823253-kaffeplante/#findComment-140823450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå