Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Paa hvilken rugedag fikk dere positiv test? Jeg klarte ikke vente lenger og testet paa rugedag 9, men ble litt skuffet siden jeg har testet positivt denne dagen de to gangene jeg har vært gravid. Varierer produksjonen av HCG fra graviditet til graviditet? Vet det er tidlig aa teste, men ventetiden blir altfor lang....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140822774-ang-tidlig-testing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også på rugedag ni, fikk satt inn 7 oktober, og testen var negativ...

Veldig skuffende resultat. Husker ikke hvilken dag jeg testet forrige gang jeg hadde forsøk og ble gravid, men hadde et håp om at det skulle bli to blå streker.

Hvilken type tester bruker du?

Det verste er at jeg har så lange sykluser, at det kan fort gå 14 dager til før jeg får mens også. Så da er det vel bare å vente.

Heisann!

Takker for svar fra dere begge:)

Snøfilla og even(tyret): Gratulerer så mye med positiv test :), hvis testen din var veldig svak, er det kanskje håp for meg enda.

nick_327748: Så spennende at vi ligger likt i løypa:) Jeg testet med clearblue plus. Enn du? Nå hadde de ikke clearblue plus sist jeg kjøpte, så neste gang jeg tester (sikkert i morgen), skal jeg bruke quick respons.

Hei igjen hormonmamma!

Jeg er faktisk ikke sikker på hvilken test jeg tok, men har nå kjøpt clearblue test.

Det som er så merkelig er at jeg føler mensen snart er i anmarsj, skikkelige menssmerter, og de ømme puppene er borte. Og så har jeg fått kviser, som jeg alltid dessverre får før mens.

Jeg kommer nok og til å teste igjen, har verdens mest positive mann =)

Men hvis en tester negativt 14 dg etter innsett, da trenger en vel ikke ta blodprøve??

Hei nick_327748!

Jeg går også med mensmurringer, men puppene er nokså ømme enda. (Men det kan være bivirkninger av Progynova og/eller Progestan.)

Lang denne ventetiden, men nå vet vi snart hvordan det har gått;)

Jeg vet ikke hvordan det er med blodprøve ved negativ mens, for på St. Olav tar de ikke blodprøve i det hele tatt, men jeg vil tro at hvis du får mensen, og du er helt sikker på at den er kommet skikkelig igang, så er det ikke noe vits i blodprøve.

Lykke til videre nick_327748 :)

Det hadde vært spennende å høre fra deg uansett hvordan det går:)

Annonse

Hei! nick 327748: Fortvil ikke! Jeg hadde ett søskenforsøk i 2007, der jeg testa dag 10, negativ test..men fortsatte med medisinen som avtalt til over helgen, mandag testet jeg kun for å få en bekreftelse på at medisinen kunne kuttes ut..Men da var den positiv!!:) Den spira er nå 19 mnd gammel:) Er derfor igang med nytt søskenforsøk, nervepirrende siden dette er det siste egget vårt. Er nå på dag 3 jeg..

Å så godt å høre, klarte selvfølgelig ikke å la være å ta en test igjen i går, den var like negativ. Ikke den minste antydning, og tro meg jeg kikket godt etter =)

Har vel nå lovet meg selv at jeg ikke skal teste igjen før mandag, som da blir dag 12, så jeg får fortsette med crinonen.

I kveld har jeg vært i selskap med ikke mindre enn 3 gravide mager rundt meg, og jeg kjenner det gjør noe med meg, det føles litt vemodig.

Men jeg prøver å tenke positivt og holde humøret oppe, og tenke at vi har jo kjøpt en tre pakning, og kan satse på å rekke en gang til før jul.

Denne gangen testet jeg med clear blue, de skal vel være anerkjente. Har du testet igjen da hormonmamma??

Krysser fingrene for at dere begge skal få positive svar!!!

Hei!

Sist testet jeg svaaakt positivt dag 10 tror jeg...alltid litt usikker på hvilken dag jeg er på jeg...

Likevel tenker jeg at det er en grunn til at legene vil at vi venter ti resultatet er sikkert...

Men jeg kommer sikkert ikke til å greie å vente selv heller...

Hei!

Jeg testet både i går og i dag (quick respons). I går var testen negativ, men etter en time så jeg tilfeldigvis på den igjen, og da var den svaaaaak positiv. I dag var definitivt negativ.

Jeg kommer til å teste igjen på onsdag, og skulle det ikke gå, så har vi 4 egg på frys, så det kan fortsatt være håp :)

Lykke til videre til dere begge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...