Gå til innhold

Noen som har elctrolux ergo rapido støvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn 2 i 1? Er den bra? trenger ny støvsuger, som tar liten plass.. Og den er jo litt søt =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt den. Jeg syntes den er fin. Den er vel generelt som andre sånne håndstøvsugere når man bruker den lille, men den er fin ved at du kan bruke den med langt håndtak også. Dessuten så er den litt svingbar nederst om du skal innimellom noe, så slipper du å knote så fælt.

Skrevet

Trenger man å ha en vanlig støvsuger i tillegg? Leste noe om det et sted.. Jeg har ikke rare plassen støvsuge heller så, 60 kvm..

Skrevet

Jeg har sentralstøvsuger i tillegg, men grunnen til at jeg kjøpte Rapido var at jeg ikke orker å dra frem den lange slangen bare for å støvsuge litt under bordet og ved kjøkkenbenken. Men den er nok ikke sånn fryktelig god helt inni hjørner, og suger nok ikke så godt som en vanlig. Ser at noe støv blir liggende igjen når jeg prøver å støvsuge gulvlistene

Skrevet

Hm, kanskje jeg ikke burde satse på en sånn da? æsj.. en vanlig en tar sånn plass =P Plass jeg ikke har =p

Skrevet

Jeg synes den er møkkadårlig ...

Når du bruker bare håndstøvsugeren er den ok, men med munnstykket på klarer den knapt å få med noe som helst.

Har gått tilbake til den gamle støvsugeren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...