Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....selvom jeg har syntes/og fortsatt synes en del at det har vært tøft med baby denne gangen, er det ikke noe som er deiligere enn å få en liten trøtt krabat inntil seg på morrakvisten, med litt kalde hender som etter litt kos inntil mor blir gode og varme igjen. Fri tilgang til puppen og mini kan faktisk kose seg og sove og puppe nesten så lenge jeg har tid - det er fantastisk synes jeg. Ikke hver morgen lenger, for noen ganger sover han i senga si til jeg må opp med de andre - og er jo selvsagt glad for det også da! Tror disse morgenstundene er litt av grunnen til at jeg har holdt ut med delamming hele veien - har med alle ungene slitt med å få nok melk til dem. Sikkert flere også som har slike stunder på morrakvisten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med 4 barn er det tøft til tider ja - skriver under på det!

Flott at du har slike fine ammestunder med din lille da, og kan nyte det;)

Jeg hadde det slik 3 første mnd med han siste (delammet), men nå siste 6 uker skyver han seg bare vekk fra puppen, dag som natt. Vrenger hodet bort, spenner seg i bue eller dytter fra med hendene.

Derfor skal du nyte hvert øyeblikk du har en rolig kose og ammestund med din lille, det er mye frustrasjon ute og går hos andre som har en brystvegrer i hus, og som heller ikke nyter flaska.

Jeg må lete etter lykken i andre sammenhenger, som feks litt bæring, leking eller bading og ansikt mot ansikt kontakt med den lille.

Nyt delammingen så lenge dere kan!

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...