Gå til innhold

sikkert et dumt spm.. (ang spark/bevegelser)

Gjest

Anbefalte innlegg

jeg kjente første tegn til liv i midten av uke 13.. og ut uke 13 var det lett å gjenkjenne bevegelse, siden det føltes som små luft bobler på hver side av magen.. men er nå i uke 15+1, er ikke noen "bobler" lenger, men har av og til prikke/stikke følelser der det var bobbler før (bare litt høyere opp)

er dette bevegelsene/sparkene til de to små?? er fortsatt nervøs for at det skal gå galt, siden jeg opprinnerlig fikk vite i 2006 at jeg ikke kunne få barn..

samboeren prøver å roe meg, men er jo skremt.. hadde også SA symtomer i uke 8 (er da vi fikk vite det var to der inne, og at de begge hadde det bra)

håper noen kan beskrive følelsen av spark? er førstegangs fødende, nervøs og noe ute av meg om dagen (heldigvis jordmor 22 okt.)

Fortsetter under...

takk for svar :-) håper virkerlig det..

alle rundt meg ber meg om å ta det med ro og slappe av.. men er ikke altid like lett, hvertfall ikke når man ikke forstår hvordan man kan ha blitt såå heldig å få bli gravid i det heletatt.. og med tvillinger, er ikke så lett å tro alt går bra da :-) enda jeg prøver..

prater jo til dem som om det er to der inne enda, men merker tvilen..

heia :)

Tror ikke du har noe å bekymre deg for, jeg har gått gravid en gang før, da me ett barn, men synes jeg kjente tidligere bevegelser med henne enn jeg gjorde denne gang.

Var en del lengre på vei en deg da jeg kjente liv hver dag...

Alt er nok helt fint skal du se :)

Forstår du er bekymret, men prøv å ikke tenk så mye på det :)

Klarer du ikke roe deg, går det jo an å bestille time til privat ul, da får du time på dagen omtrent.

Så du får roen igjen :)

Lykke masse til!

Klem

takk for svar, og tips..

er 100% sikker på at det er bevegelsene jeg kjennte, men ettersom dagene har gått nå har jeg merket at de kan være noe aktive sent på kvelden/natten, er nok derfor jeg ikke har merket det som før nå, når jeg sitter her nå merker jeg et og annet "dult" i magen, på hver sin side kan man si..

vil helst unngå tidlig UL igjen, ikke fordi jeg tror det kan skade, men vil så gjerne vente til ordinær UL med å se dem :-) og det er jo ikke lenge igjen til den nå..

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...