♥Axinija♥ Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 ....negativ! :/ Jaja, som ventet, men litt skuffet ble jeg jo uansett.... TR forventes når som helst, men IKM er vel søndag! Nå skal sambo og jeg kjøre til byen og kose oss sammen i hele dag....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Æsj ♥ Axinija ♥ =( Her har TR kommet for fullt, kom i går ettermiddag/kveld - inn i ny pp på meg da =/ Kos dere i byen i dag!!! Klem fra
Carina har to små gull Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Så kjedelig Menså lenge ikke tanta kommer er det håp.
♥ Smurfen ♥ Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Min er fremdeles positiv tror jeg, men streken er fremdeles tynn og svakere idag enn igår.. Mannen min dreper meg snart for jeg har kjøpt så mange hehe Leste at hcg nivået går litt opp og ned mens det stiger, jeg er fremdeles veldig usikker på hva jeg skal tro.
♥ Smurfen ♥ Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Glemte å si at jeg har tatt flere som har vist neg innimellom! Så fått sånn strek igjen, og de skal jo egentlig ikke bli blå om man er ikke er gravid da.. leste også at det kan være store variasjoner på til og med to tester som ligger i samme pakken om når de slår ut.. selv om de først skal slå ut på 25.. sånn hcg så kan noen slå ut på 8 og noen 18 liksom.. Så det kan jo være det er håp for oss da
♥Axinija♥ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2009 Tusen takk for svar alle sammen! Ingen TR enda, men den kan komme fort og brutalt den...uff...blir småtussete av å gå slik! Har en del utflod, uten antydning til blod... Kjøpte ny dobbel CB, neste tar jeg i morgen tidlig dersom TR fremdeles glimter med sitt fravær... Synd at det ikke gikk denne PPèn Meg og lille Snuppis, nå synes jeg du har ventet lenge nok...håper du har tillatt deg å deppe litt over TR-besøket, det er ikke noe gøy å se blodet på papiret etter en heel måned med positiv innstilling og forhåpninger... *god klem til deg* Carina; hvordan går det med deg da?? Vært borte i hele dag, så jeg har ikke fått lest noe om dagens status..hehe.. *litenspire??*; superspennende!! Håper du får en helt klar positiv test i morgen da...ikke noe gøy å gå rundt å bare få tja/nei/ja svar om en annen...hehe...det vet jeg alt om..
Carina har to små gull Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Så bra at tanta ikke har dokka opp Axinija Ikke her heller, ikke antudning til at den skal komme heller. Skal prøve å la være å teste meg i morgen og heller vente til søndag om ikke TR har dukka opp til da. Men har ikke så veldig med symptomer, stikker litt i magen til tiderm men det er alt. Vi får krysse alt vi har for at den holder seg borte
♥Axinija♥ Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. oktober 2009 Spennende, meeget spennende...hehe! Håper tanta di holder seg borte!!! Unner deg absolutt at det klaffer... Jeg klarer nok ikke vente med å teste, dersom ikke tanta har kommet til da...jeg tør ikke håpe! Jeg har ikke mange symptomene heller, annet en en skikkelig fuktig utflod (beklager detaljene, hehe)..jeg har de siste to PPène pleid å spotte..ikke noe så langt! Er minimum 11 DPO idag (12 DPO i morgen altså!!), sist gang kom TR 13 DPO...mulig jeg hadde EL tidligere denne syklusen, vet ikke, for jeg testet ikke! Derfor jeg sier minimum..hehe... JEG DØR AV SPENNING!!!! Livredd for å (nok en gang) bli skuffet med rødt på papiret.... :/
Carina har to små gull Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Føler at jeg har vært mye ,er avslppa denne pp enn andre, kanskje det har hjulpet. Jeg fant aldri El denne pp. Eller jeg var bortreise ei helg og da hadde jeg sinnsyke store mengder med utflod med bold tråder i så regner med at EL var da. Hadde selvfølgelig ikke tatt med meg testene. Testa da jeg kom hjem var testen negativ, men kunne skimte litt mer blått i streken. Har også hatt veldig vannaktig utflod denne uka. Men ikke tegn til tanta Vi får holde hverandre oppdatert
♥ Smurfen ♥ Skrevet 17. oktober 2009 #10 Skrevet 17. oktober 2009 Da har jeg tatt en test til... Den var svaaak strek på idag også Jeg blir jo helt gal av dette her jo! Skulle ikke den blitt sterkere nå liksom? Den er jo der men jeg vil jo se at den blir ordentlig positiv før jeg tør å virkelig tro på at jeg er gravid, føler meg forferdelig usikker.. Kanskje jeg må gå på apoteket og kjøpe en test til å ta senere idag hehe =) Jeg drakk en del vann igår kveld kan jo kanskje virke inn? Jeg vet ikke frustrerende er det ihvertfall.. Hvordan har det gått med dere? *Krysser fingrene for dere*
♥Axinija♥ Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. oktober 2009 Negativ CB i morrest og...så da regner jeg med at TR kommer innen et døgn eller så...Jaja.... Nå kan den bare komme slik at jeg kan komme igang med ny PP fortest mulig..ikke noe å utsette liksom! Veldig vondt i korsryggen, men ikke nevneverdige mensmurringer...masse utflod! Trøtt, men det er jeg ganske så ofte...pissesur idag, tydelig PMS tegn for min del...
Carina har to små gull Skrevet 17. oktober 2009 #12 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg fikk også negativ test i morges Har bare lyst at tanta skal komme slik at man kan forsøke på nytt.
♥Axinija♥ Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. oktober 2009 Hold motet oppe!! Statistisk sett så burde vi begge bli gravide, mtp hvor få i IKM uke 42-gjengen som har blitt gravide!! :-o Kjenner litt "verk" ved høyre lysk...aner ikke hva det skal bety?
Carina har to små gull Skrevet 17. oktober 2009 #14 Skrevet 17. oktober 2009 Ja jeg har også hatt smerter ved høyre lyske, vet ikke hva det kan være. Ikke sett snurten til tanta heller. Har i dag hatt masse hvitt seigt utflod. Hatt litt mensmurringer så får se om tanta her dukka opp til i morgen......
♥Axinija♥ Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #15 Skrevet 17. oktober 2009 Hmm....ikke noen TR enda, skulle begynt å spotte til nå! Ikke si at jeg har fått en syklus der jeg plutselig går 4 dager over IKM pga forskjøvet EL!!! Det suger!! Har opplevd det en gang i sommer....ikke gøy!! Jeg er minst like spent på dine vegne som jeg er på mine egne...håper vi begge kunne lykkes denne PPèn og være trimester-buddies! Har også en del utflod, har hatt det stort sett siden rundt EL...
Carina har to små gull Skrevet 17. oktober 2009 #16 Skrevet 17. oktober 2009 ja har hatt veldig mye utflod siden El jeg også. hadde jo vært supert om man kunne få fulgt hverandre ja. Blir spennede å stå opp til mårradagen.
♥ Smurfen ♥ Skrevet 18. oktober 2009 #18 Skrevet 18. oktober 2009 Nå har jeg tatt en cb... det er en svaak strek der idag og, men idag er den tjukkere men lysere da.. åårh jeg syns dette er jæ... hvorfor får jeg ikke sterkere strek da? Begynner jo å bli redd det er noe galt om jeg er gravid.. Hvordan har det gått med dere? jeg er spent
Carina har to små gull Skrevet 18. oktober 2009 #19 Skrevet 18. oktober 2009 Ingen TR har dukka opp nå heller. Er skikkelig hoven nedentil idag. Får se hva dagen bringer.
♥Axinija♥ Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #20 Skrevet 18. oktober 2009 Spennende damer!! Negativ CB idag og..men fremdeles ingen TR! ARG, jeg gir opp!!! Kommer nok i løpet av dagen...men ingen murringer som skulle tilsi det...
Carina har to små gull Skrevet 18. oktober 2009 #22 Skrevet 18. oktober 2009 Nope overhodet ingen tante å se her i gården Litt for spennende dette her...
♥ Smurfen ♥ Skrevet 18. oktober 2009 #23 Skrevet 18. oktober 2009 Ja jeg vet Venter i spenning til imorgen for å se om streken er blitt sterkere... Håper det sånn at jeg bare kan slå meg til ro og klare å tenke: yes jeg er virkelig gravid.. Slutte med all denne usikkerheten! Men det har jeg håpt på i en uke nå så tviler på at i morgen er dagen, stakkers meg med den dårlige tålmodigheten min hehe
♥Axinija♥ Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #24 Skrevet 18. oktober 2009 Tror jeg begynner å spotte/blø ganske snart...Kom litt blodslim på papiret (dyttet det litt "oppi der") da jeg var på do i sted! Ikke noe godt tegn.. Lykke til begge to..
Carina har to små gull Skrevet 18. oktober 2009 #25 Skrevet 18. oktober 2009 Nei huff da Har litt murringer i kveld det eneste så er jo ei pine å gå på do.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå