sommerbaby! Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 og etter 3-4 minutter kom det opp en supersvar strek! testet i går kveld også, det var noe der men klarte ikke bestemme meg om streken var grå eller svar rosa. men den i dag mener jeg er svak rosa. tror ikke helt på det, skal ta en ny test i morgen tidlig. er 10 dpo i dag, 3 dager til IKM. den kommer alltid 13 DPO. spennende saker =)
Lotte&Babyspiren Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Hvilken test brukte du? Jeg brukte CB:) Fikket kryss, men den ene streken var tynn. Fikk du en supersvak strek? Vi krysser fingrene for oss begge, haha:D:D SPENNENDE!! LYKKE TIL!!
sommerbaby! Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 jeg brukte billigstrips jeg =) har dog fått positiv før, uten å være gravid, så vi får se. men er kvalm i dag, så har en god følelse =) har lyst til å teste nå igjen hehe skal du teste igjen i morgen? masse lykke til til deg og =)
sommerbaby! Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 tok en test til nå jeg, og streken var litt sterkere enn den i morges.. så nå har jeg løpt på apoteket og kjøpt 2 cb. sitter og venter på at tissetrangen skal komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå