Gå til innhold

Hva ønsker babyene deres seg til jul?

Anbefalte innlegg

Trenger litt inspirasjon ;o)

Lille tryll ønsker seg foreløpig:

-Bøker. Klassikere fra Torbjørn Egner, Anne Cath Vestly og Astrid Lindgren

-Barne cder. Sånne ordentlige med koselige barnesanger, IKKE smurfehits...

-Gullsmykke, det skal meg og sambo kjøpe til henne.

Også kanskje noe fint til barnerommet som vi skal stelle istand før jul. Uro til senga kanskje?

Hva med dere andre?

Fortsetter under...

Her er det litt som med "mitt 4.barn har kommet". Arver jo alle leker fra storesøster samt MASSE klær fra fetteren sin samt min venninnes gutt. Så her har han jo egentlig alt! Og gullsmykke fikk han til dåpen...

I går var vi faktisk ute og kjøpte julegaven fra storesøster og det er en gåbil. Når han begynner å krype og sette seg opp vil det være spennende å trykke på hornet og å snurre på lekene frampå der. Tror nok det blir bra. Ellers skal jeg følge spent med på denne tråden for jeg aner virkelig ikke hva vi skal ønske til han!!!!!

hihi, lille G vet vel ikke en gang at det finnes noe som heter julegaver, men mammaen ønsker til han:

- leker, leker med lyd (ikke altfor høy) og masse farger - og som helst ikke ødelegger parketten;)

- barnebøker (klassikere og pekebøker osv)

- barnecder

- huske til å ha under terrasen (den blir nok kjøpt til våren hvis ikke da)

- leker som stimulerer til utvikling.

- tripp trapp stol (tradisjon å få den første jula)

foreløbig er det leker som står på ønskelisten, men siden jeg ikke helt vet hva vi vil trenge av utstyr etter hvert, så kan det godt hende at det kommer noen mer "praktiske" ting på ønskelisten også..

Mammaen tror at han kommer til å få masse lastebiler, traktorer osv framover ;) (bestefaren har drevet transportfirma tidligere, og alle i den familien er "handyman" eller typiske "manne-menn" ;)

Pappaen bare går å tripper på når han kan kjøpe togbane til han;) hehe, litt liten enda ja!!

:) Her kan man kanskje få noen tips ja.. :)

Smykkeskrin(til å putte alle dåpssmykkene i)

Bøker

Treleke(type stabletårn el.).

Er liksom ikke så mye å ønske seg heller, vil prøve å begrense lekene litt, vil ikke ha en haug med leker som aldri blir brukt(sier mor som har gått amok i innkjøp av kosedyr)

Annonse

genial tråd. er så mange som har spurt.

har funnet ut av:

leker fra 6 mnd+

cder

barnebøker

kanskje vi skal ønske oss skap til å ha leker i(fra ikea, med skuffer/kasser)

ellers regner jeg med at vi sikkert får hocky, innebandy og fotball ting.

ahh... tripp trapp stol, genialt!! det hadde ikk ejg tenkt på.

Vi ønsker oss i tillegg til alt dere har sagt bæremeis og ULL!! =)

Gleder meg MYE til første julen med gullet vårt. I fjor var jeg så drålig at jeg fikk ikke pyntet engang. Nei denne julen skal nyyyytes!!! =)

ja, jeg også gleder meg sååååånn til jula :) eneste minuset er at vi ikke vet hvor vi skal feire den... kjipt å måtte skuffe noen uansett! hvordan gjør dere det?

Tipper det ender opp med at vi er formiddagen en plass, og kvelden en annen plass.. Stress! og jeg tipper også at det blir 2 julemiddager på oss... (og uansett blir ikke min familie fornøyd, for de vil helst at vi skal være hos de).

aller helst vil jeg feire jula her, og invitere begge familier og alt som hører med.. men da skulle vi hatt en gymsal :P

Jeg har litt blanda følelser for denne jula, vi skal besøke sambos familie i nord-norge (bor på østlandet) for første gang, og jeg har aldri vært uten mamman min på jul (hehe...jeg er bare 33 år altså ;oP)

Blir helt sikkert koselig altså, bare jeg som er barnslig... Blir jo stas med snuppas første jul :o)

Annonse

Kjenner jeg er litt heldig på det punktet... Vi feirer ALLTID julen med min familie =) Sambores familie er ikke så "julete" og tradisjonsrike i tillegg til at de bor laangt vekke. Så det er helt naturlig at det blir hos mine foreldre.

Så her blir alt bare glede!! =) Johoo

Magica og lille tryll: Skjønner deg godt jeg, vet ikke hvordan jeg skulle kommet gjennom julaften uten mamman min (men så er jo jeg bare 28!! Hahaha)

Her arver Julie både kler og leker fra storesøstrene..Men litt nye kler ønsker vi oss og ull står også på ønskelisten.. Ellers kommer vi til å ønske penger til å sette på kontoen hennes..

Vi får en litt annerleds jul i år, da vi skal feire i syden i lag med svigerfamilien.. Gleder meg.. Har aldri feiret jul utenlands før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...